maki Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 skal kjøpe inn litt ny sminke, men alle merker påstår jo selvfølgelig at de har det beste. Så hva anbefaler du? Dette står på handlelisten foundation pudder øyenskygge som holder hele dagen og eyeliner
Carmen_ Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 Jeg liker chanel sitt pudder. Spesielt solpudderet. Det lukter litt godt faktisk også syns jeg det blir veldig fint på huden. Det var alt jeg hadde å komme med
Linselus Skrevet 9. september 2004 #3 Skrevet 9. september 2004 Kjøpe deg en Art Deco underlagskrem for øyenskygge (finnes en hel tråd som lovpriser den her inne), så kan du (etter min erfaring iallfall) kjøpe nesten "hvilken som helst" øyenskygge, og den holder hele dagen Tom med mine billig H&M øyeskygger holder seg på rett sted leeenge da *jippi*
Ingeborg Skrevet 9. september 2004 #4 Skrevet 9. september 2004 Er utrolig fornøyd med min foundation fra Biotherm.
Alterna Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Chanel foundation er min favoritt. Også Chanel transparent pudder. Den har du kjempelenge! Enig med en annen som skrev her, at øyeskyggebasen fra ArtDeco gjør susen uansett øyenskygge! Bruker selv eyeliner fra Dior, men vet ikke om den er beste.
Frk Doodad Skrevet 10. september 2004 #6 Skrevet 10. september 2004 Jeg liker også Chanell sitt transparente kompaktpudder, har hatt mitt i en 'evighet'. Etter tips her på KG kjøpte jeg en eyeliner fra Rimmel (tror den heter Exaggerate eller noe sånt), synes jeg fikk innmari mye for pengene for å si det sånn Av øyenskygger liker jeg bl.annet Stila, Chanel og Shisheido, men med Art Deco basen sitter jo nesten alle skygger som støpt.
Miss-X Skrevet 10. september 2004 #7 Skrevet 10. september 2004 Kjøpe deg en Art Deco underlagskrem for øyenskygge (finnes en hel tråd som lovpriser den her inne), så kan du (etter min erfaring iallfall) kjøpe nesten "hvilken som helst" øyenskygge, og den holder hele dagen Tom med mine billig H&M øyeskygger holder seg på rett sted leeenge da *jippi* Enig!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2004 #8 Skrevet 10. september 2004 skal kjøpe inn litt ny sminke, men alle merker påstår jo selvfølgelig at de har det beste. Så hva anbefaler du? Dette står på handlelisten foundation pudder øyenskygge som holder hele dagen og eyeliner Hei! Clinique har veldig bra foundation, spesielt for blandingshud/tørre flekker. Liker også Cliniques pudder, løspudderet er flott! Chanel har veldig bra øyenskygge, men CD er ikke langt bak Eyeliner bruker jeg ikke, men gå for det som anbefales av andre, og kjøp på parfymeri - er ofte bedre kvalitet der Lykke til!
ivanka Skrevet 10. september 2004 #9 Skrevet 10. september 2004 liker best: nina ricci foundation shiseido pudder clinique øyenskygger og eyelinere
Smiley Skrevet 10. september 2004 #10 Skrevet 10. september 2004 Kjøpe deg en Art Deco underlagskrem for øyenskygge (finnes en hel tråd som lovpriser den her inne), så kan du (etter min erfaring iallfall) kjøpe nesten "hvilken som helst" øyenskygge, og den holder hele dagen Tom med mine billig H&M øyeskygger holder seg på rett sted leeenge da *jippi* Jepp!"!!! Dette er det beste tipset når det gjelder øyenskygge. Har brukt dette i 2 år nå, og er superfornøyd... ALLE øyenskygger sitter perfekt....
maki Skrevet 10. september 2004 Forfatter #11 Skrevet 10. september 2004 tusen takk for svar =) Har bestemt meg for å legge min egen sminke på den store dagen, har aldri brukt no særlig foundation eller pudder bare litt foundation under øynene og litt pudder her og der. Så trenger litt trening først, gondt jeg har 9mnd. Men vil heller bruke masse penger på sminke som varer en godstund enn å bruke masse penger på at ei dame skal sminke meg for en dag når jeg sikkert kunne gjort en like god jobb selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå