Fru Fomle Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 I dag har jeg virkelig gjort det store! :oops: Hadde vekkerklokka på 06.15 i dag og stod opp 06.30. Gjorde meg klar og smurte matpakke før jeg gikk ut i bilen. Da jeg startet den så jeg at klokka der var 05.50. "Jøss, har vi glemt å stille den etter siste klokkeflytting?" tenkte jeg. Så sjekket jeg armbåndsuret mitt, det viste også 05.50! Så på en eller annen måte må jeg ha stilt vekkerklokka en time fram og stod altså opp en time for tidlig. Så den som stemplet inn kl. 06.09 i dag - det var meg! Resepsjonsvakten gjorde store øyne da jeg kom inn døra, heldigvis hadde jeg med meg en bag så det kunne se ut som jeg skal på reise senere i dag.. Så her sitter jeg da. Kommer nok til å bli fryktelig trøtt utover dagen. Jiziz, hvordan er det mulig å fomle sånn???!!!!
LilleBille Skrevet 6. januar 2004 #5 Skrevet 6. januar 2004 Får vel si god formiddag til deg da... Men det er utrolig hor mye man får gjort sånn tidlig på morgenen .. når det ikke er noen andre på kontoret... (som KG og sånt)
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2004 Får vel si god formiddag til deg da... Men det er utrolig hor mye man får gjort sånn tidlig på morgenen .. når det ikke er noen andre på kontoret... (som KG og sånt) Ja nå har jeg vært på jobb i nesten 3 timer allerede! Kan ikke si jeg har vært så veldig effektiv though....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå