Daniella84 Skrevet 9. august 2003 #1 Skrevet 9. august 2003 Nå går dagene fort her... er ikke lenge til jeg er ferdig operert.. ut dagen i dag, søndag, mandag.. og tirsdag kl 0745 opererer jeg! Gleder meg faktisk, skal bli deilig å endelig være oppe i det jeg har tenkt på så lenge! Det blir nok hardt, men jeg skal klare det! Håper bare virkelig på at jeg er en av de som ikke blir så veldig syk i etterkant I går var jeg og handla inn nødvendige ting til operasjonen. Blir mye utgifter dette altså, men det blir verdt det. Jeg leide også noen bøker i går. Jeg fikk kjøpt antibakteriell såpe, vitamin-c pulver, sink-tabletter, tabletter mot treg mage(noe som er vanlig etter operasjonen) og mye digg, blader, mat, drikke osv. Har hørt at annanas er bra for hevelsen så jeg kjøpte annanas på boks, annanasbrus og annanasjuice hihi.. Jeg må dra inn til Oslo i morgen, og kommer da ikke hjem før et par dager etter operasjonen. Da har jeg heller ikke tilgang på internett, men jeg skal legge inn et innlegg så fort jeg kommer hjem! Håper dere vil gi meg noen siste råd og ønske meg lykke til før jeg reiser inn til Oslo! Mvh. Daniella
Daniella84 Skrevet 9. august 2003 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2003 ops.. Jeg skulle egentlig legge dette innlegget under temaet silikon, men starta visst nytt tema. Det var egentlig ikke meningen :/ Men jeg skal ihvertfall gjennom en brystforstørrelse for de som ikke forsto det.
Smilla78 Skrevet 9. august 2003 #3 Skrevet 9. august 2003 LYKKE TIL Daniella! Det går så bra så! Ta godt vare på deg selv og ikke anstreng deg etter operasjonen. Skal tenke på deg på tirsdag! Hvor skal du ta operasjonen hen? Jeg tok den på fornebu 2. september ifjor og nå har jeg nesten glemt at det er silikon. Ser på de som mine egne naturlige pupper. Ingen kan se at det er silikon og ingen har sagt noe. Nå har jeg bare 75c da... Det er passe. Hadde 70a/70b før men fylte det langt fra ut...Hvor store har du nå og hvor store vil du ha? Klem fra Vanja!!!! (og lykke til nok en gang!!)
Daniella84 Skrevet 9. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2003 Hei Vanja Jeg skal opereres på samme sted som deg! Var på konsultasjon både på Nobel Clinic og fornebuklinikken, men likte meg best på fornebu. Jeg har en 80B nå, og ønsker en stor c eller liten d. Spørs hva det blir plass til, siden jeg ikke har mye ekstra hud liksom. Årsaken til at jeg ønsker å ta det er at jeg har en grov kroppsbygging, store hofter, stor rumpe, brede skuldre osv. Men brystene mine står ikke i stil til resten av kroppen. Ved å få en mer proporsjonert kropp vil jeg bli mere fornøyd selv. Jeg misliker også formen på brystene mine. Den ene er litt større en denn andre og de er spisse og merkelige. Er for lite fett under brystvorten på en måte, så det blir bare pupp over brystvorten.. skjønner? Det skal bli utrolig deilig å kunne gå uten oljefylte bh`er og kunne gå med kjoler og topper uten bh uten å tenke på at brystene ser teite ut! Så fint at du trives med protesene dine! Håper jeg blir like fornøyd! Har du før- og etterbilde? Eller bare etterbilde? Hadde satt stor pris på om jeg fikk se Mvh. Daniella
majan Skrevet 9. august 2003 #5 Skrevet 9. august 2003 lykke til kan jeg spørre om hvor mye en slik operasjon koster?
Daniella84 Skrevet 9. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2003 Så koselig at dere sier lykke til :D Det betyr kjempe mye for meg *klemme på dere alle* Majan: På fornebuklinikken der jeg skal operere meg koster det 25 000,- men prisen varierer fra sted til sted, men ligger mellom 25 000 og 30 000. Men det er ikke bare pengene man skal tenke på, dette er et veldig stort valg. Er mange ulemper med det også. Må veie opp de positive og negativene opp til hverandre... For meg blir det riktig å ta silikon..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå