Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp :)

Til høsten starter jeg på blindern.. og før det ville jeg gjerne bleket tennene! Problemet er at jeg ikke aner hvor jeg kan få gjort dette..

Går til en barnetannlege (?) eller hva det heter, og tror ikke de driver med det..

Hvor kan jeg ellers gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Brightsmiley
Skrevet

Anbefaler deg likevel å spørre tannlegen din om det, hun kan bestille opp for deg om hun ikke har. Det gir et pent resultat, og skader ikke emaljen på tennene. Har selv brukt det, og gir et kjempeflott resultat! Hvis ikke, kan du kanskje spørre en annen tannlege. Styrer unna sånne som man skal klasje med selv, fra H&M osv.

Skrevet

Det anbefales absolutt å la tannlegen ta seg av bleking av tenner. "Gjør det selv" pakker skal visstnok gjøre mer skade enn godt for tennene! :wink:

Din egen tannlege kan helt sikkert hjelpe deg, om ikke annet henvise deg til en tannlege som kan.

Lykke til! :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Nadine; starter på Blindern til høsten jeg og. Har tenkt akkurat det samme som deg :wink:

Rekker jeg å få time innen starten av august da? Og er det billigere å ta den varinaten hvor man gjøre det hjemme, men får produktet hos tannlegen? Tror jeg har hull, så de må jeg vel fikse på først. Kan "skoletannlegen" utføre dette detrsom jeg spør?

Skrevet

Bestilte Crest white strips fra Derma Doctor på amazoon.com jeg. Funker som fjell!! Det er sånne strips med sånn bleikemiddel som tannlegene bruker. Man kan bruke dem 2 ganger pr dag i en uke eller sjeldnere om man vil. Jeg og sambo delte en pakke, og begge fikk fine hvite tenner :sjarmor:

Gjest Virvel
Skrevet
Det anbefales absolutt å la tannlegen ta seg av bleking av tenner. "Gjør det selv" pakker skal visstnok gjøre mer skade enn godt for tennene!

Nja, jeg har spurt en tannlege, og fikk beskjed om at de selvfølgelig anbefaler folk å bleke tennene hos dem, men at flere av gjør-det-selv-produktene nå er så gode at de ikke er noe mer skadelige enn det tannlegene bruker. Bare pass på at de ikke inneholder syre, sa hun til meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor lang tid tid tok de ttil du fikk crest stripene da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er det med Blindern og hvite tenner, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...