Gå til innhold

calla

Gjest *-*Pinky*-*

Anbefalte innlegg

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Jeg er ganske så sikker på at jeg skal ha calla liljer som tema i bryllupet mitt...

Å da lurer jeg på om dere kan hjelpe meg med å finne ting med calla? Alt mulig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) Så artig. De var to av mine favoritter da jeg giftet meg i fjor. Jeg valgte heller en helt enkel bukett med 5 rosa callaer i.

Skrevet

Det er den buketten jeg mest sansyligvis skal ha :D

Står mellom den og: denne

Morsomt :)

Jeg skal ha den jeg refererte til!

Gjest Anonymous
Skrevet
Her er en flott kake med calla liljer og en fin bukett.

For en nydelig bukett!! Akkurat slik bukett har jeg lett etter bilder av.. Det bildet skal vises til sambo, slik at han vet hva han skal ha når han fikser buketten :wink: Og kaken så fantastisk ut.*ønske seg*

Skrevet
Her er en flott kake med calla liljer og en fin bukett.
Denne buketten skal jeg ha, det bestemte jeg meg for da jeg så den første gangen for en stund tilbake, bare helt nydelig :wink:
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg såg et stempel i en hobby butikk med en calla på. Den kan jo eventuelt brukes til invitasjoner, og sanghefter ol.

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Tusen takk for mange sider med calla buketter å en calla kake :)

Men klarer dere å hjelpe meg med å finne f.eks. gjestebok med calla, servietter med calla, å sånne ting?

Jeg har prøvd å søkt på diverse sider, men jeg er ikke så veldg flink til å finne frem...

Skrevet

Servietter med calla på finnes vel i nesten alle dagligvarebutikker og de har helt sikkert på slike plasser som Panduro o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...