Gå til innhold

Gutter snakker ofte om "bollemus"...hva er det?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Eeeh okey, fint for deg. Men er ikke det ganske selvforklarende hva en bollemus er? Det ligger jo liksom i navnet.

Skrevet

bollemus er slik som nevnt ovenfor i linken, der så dere bilde.

Men den andre "typen" bollemus er den type bollemus som de som ikke vet hva ekte bollemus er men som de tror er det. Det er :ler: Er egentlig bare ett lite bein som er over musen, er også på menn. Kaller det bein vet ikke hva det egentlig kalles.

Skrevet

:o Det var litt av ei mus... Skal dette være digg??

Skrevet
bollemus er slik som nevnt ovenfor i linken, der så dere bilde.

Men den andre "typen" bollemus er den type bollemus som de som ikke vet hva ekte bollemus er men som de tror er det. Det er :ler: Er egentlig bare ett lite bein som er over musen, er også på menn. Kaller det bein vet ikke hva det egentlig kalles.

Er det ikke det som kalles skambenet? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet
:o Det var litt av ei mus... Skal dette være digg??

Man skal ikke tro alt man ser på bilder ;). Generelt sett er vel bollemus digg, men den var vel kanskje litt ekstrem. Men for all del, det finnes viktigere ting her i livet enn bollemus :ler:

Skrevet

Tenk at noen faktisk får silikon i musa for å se slik ut da!! :o æsj,...

Skrevet

Det der kan da neppe se noe kult ut når man har på seg en tettsittende kjole...?

Gjest Anonymous
Skrevet

Den bollemusa der var nok et manipulert bilde.

Forøvrig er det jo utstående skamben/venusberg som er karakteristisk for en bollemus. Noen tror at det er tykke kjønnslepper som gir begrepet bollemus, men det er feil.

Skrevet

den der må jo ligne på en k... under klærne...men det er slik menn liker...haha! :sjarmor:

Skrevet

Er det digg? Og jeg som hele tiden trodde at bollemus var noe negativt..?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hehe, bollemus... Lurer på hvem som kom opp med det ordet! Det er jo egentlig helt absurd.. Men jeg tror nok det varierer der som med alt annet på oss jenter: Noen gutter liker, andre gutter liker ikke.

Skrevet

Tror ikke jeg har hørt det utrykket siden ungdomskolen

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja jeg tror det var der jeg hørte det først.. Desverre gikk jeg i klasse med en del umodne gutter, så jeg hørte det vel siste gangen på en eller annen russefest!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

*kremt*

Må bare resitere et dikt til ære for bollemusa:

På bordet stod ein bolle

I bolla var ei mus

Og musa oppi bolla

Det var ei bollemus

:bukke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...