Gjest AnneLene 74 Skrevet 24. januar 2005 #1 Skrevet 24. januar 2005 Hei. Setter enormt pris på svar for dette. Har brukt BioDrain i nesten to uker og lurer på om det er noen her som opplever ubehag? Jeg har en del ubehag i magen og føler meg fryktelig oppblåst. Har masse luft i magen og noen ganger stikker det litt( rygg, mage) Noen her med samme eventuelt annen erfaring? Ellers..når merket dere endring i positiv forstand?
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #2 Skrevet 24. januar 2005 jeg kan nok ikke komme med noen råd men....hva i all verden er BioDrain??
Gjest AnneLene 74 Skrevet 24. januar 2005 #3 Skrevet 24. januar 2005 jeg kan nok ikke komme med noen råd men....hva i all verden er BioDrain?? BioDrain er en utrenselseskur som primært skal drive vekk overflødig vann fra kroppen. For de som sliter med mye væske i kroppen er BioDrain en god hjelper. Søl på nettet :-)
Gjest Daniella_ Skrevet 24. januar 2005 #4 Skrevet 24. januar 2005 Hei. jeg tok BioDrain i 2 uker. Skulle egentlig ta kuren i 4 uker, men måtte stoppe opp pga nettopp luft. Var helt forferdelig og vurderte nesten å få meg en legetime. :o Den første uken gikk jeg på do hele tiden. Men på midten/slutten av uke 2 så ble jeg mer og mer oppblåst og måtte slutte med den. Så nei...jeg har ikke merket noe forandring.
Gjest AnneLene 74 Skrevet 24. januar 2005 #5 Skrevet 24. januar 2005 Daniella_ : Fikk du småvondt i magen? litt sånn stikkende smerter. VEt ikke om jeg har PMS eller om det re BioDrain´n som herjer kroppen min ..hm..ubehagelig er det ihvertfall.
Gjest messa Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Første uken følte jeg at det renset . At det var vanndrivende. For 2 dager siden syns jeg at magen så ganske flat og fin ut . Igår da jeg våknet hadde jeg "lagt på meg " 10 kilo eller 6mnd på vei , skjedde nå da? Hva renser jeg egentlig med biodrain ? Så jo finere ut før . Nå har jeg vondt i magen og har masse kviser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå