Gå til innhold

BioDrain...ahhhh

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg begynte med BioDrain i går.

men jeg får en ufattelig hodepine av den.

Den kommer sånn en times tid etter jeg tar de 2 første tablettene. Og nå sitter jeg her igjen, og det dundrer :(

Kan ikke være pga for lite vann heller, for jeg bælmer virkelig innpå.

Er dette vanlig eller burde jeg slutte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg hadde noe særlig hodepine... Kan det være koffeinhodepine (drikker du mindre kaffe enn vanlig?)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg kan ikke huske at jeg hadde noe særlig hodepine... Kan det være koffeinhodepine (drikker du mindre kaffe enn vanlig?)

Ja jeg kuttet ut kaffe nå, for det står at man skal det bakpå :-?

Skrevet

Ja jeg kuttet ut kaffe nå, for det står at man skal det bakpå :-?

Der har vi det tenker jeg :wink:

Bare fortsett litt til du og drikk mye hele vegen - det hjelper. Jeg fikk skikkelig magesyke når jeg begynte på Bio Drain, men det gikk heldigvis over...

Skrevet

Ellers laget jeg en tråd om Bio Drain her - ikke uvanlig med hodepine ser jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Der har vi det tenker jeg :wink:

Bare fortsett litt til du og drikk mye hele vegen - det hjelper. Jeg fikk skikkelig magesyke når jeg begynte på Bio Drain, men det gikk heldigvis over...

OK :)

hvor lenge varte plagene dine forresten?

Jeg har gått litt mye på do...(ikke tissing :tunge1: ) men det visste jeg skulle skje. Håper bare det ikke varer ut hele kuren.

Skrevet
Takk for den tråden suzy! :)

Bare hyggelig - ganske nøye oppdatering der i alle fall. Håper det er til nytte :wink:

Skrevet
Takk for den tråden suzy! :)

Bare hyggelig - ganske nøye oppdatering der i alle fall. Håper det er til nytte :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...