Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 Er en godt voksen dame som barberer meg nedentil jevnlig. Dette gjør jeg fordi det føles mer behagelig, og det føles sexy. Men det jeg nå lurer på er om hvorvidt det passer at menn barberer seg? Min mann har ganske god hårvekst på kroppen, og vil det da ikke se rart ut dersom han barberer seg nedentil? Er det noen som har erfaringer med at barn stiller spørsmålstegn ved hvorfor du er barbert nedentil? Min datter spurte om dette i dusjen på svømminga, og det var ganske pinlig å svare, for jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle takle det. Sa at vi skulle snakke om det seinere... Det siste jeg lurer på er deres forhold til sexy undertøy.. Liker veldig godt å bruke raffinert og sexy undertøy hver dag, og da gjerne litt utfordrende. Det jeg da lurer på er hvordan jeg skal forholde meg til mine barn når de ser dette. Jeg er en person som elsker å gå i bare undertøyet, og det er ikke til å skjule at de har sett litt rart på meg når jeg kommer i mitt fine undertøy(string og blonder, korstt og sexy nattkjoler.) Er jeg for frimodig?
Gjest Madam Felle Skrevet 3. mai 2004 #2 Skrevet 3. mai 2004 Mine barn har aldri reagert på at jeg barberer meg nedentil, for de har ikke sett noe annet. Om din mann vil barbere seg nedentil er helt og holdent opp til han, og jeg ser ikke noe verre i det enn at en dame gjør det. Sexy undertøy ville jeg ha spart til kvelden med min kjære, men det er min mening.
Serenity Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 Jeg er enig med Madam Felle - sexy undertøy har jeg ikke noe behov for at mine (fremtidige) barn skal se meg i, det er forbeholdt min kjære..
PREDATOR Skrevet 4. mai 2004 #4 Skrevet 4. mai 2004 Trenger jo ikke og blankpolere fordi han skal "gre" den da. Kan bruke trimmeren til det og Bare huske og vaske den godt etterpå,trimmeren altså hehe
VesleBråka Skrevet 4. mai 2004 #5 Skrevet 4. mai 2004 Jeg synes ikke at barn skal behøve å se sine foreldre i sexy undertøy. Hvis du foretrekker å bruke string, så kan du da vel ta på en morgenkåpe utenpå? Det er noe med at når man bor flere i ett hus, så må man ta hensyn til hverandre og ikke bare valse ivei. Barn har sjelden noen som helst interesse i innblikk i foreldres sexliv. Hvis datteren din spør hvorfor du barberer, så kan du jo bare si at det er ganske vanlig og du synes det er mest behagelig. Du trenger ikke lasse ut om seksuell stimulering osv. det vil hun tidsnok finne ut av selv.
Gjest Tacky... Skrevet 4. mai 2004 #6 Skrevet 4. mai 2004 Madam Felle m.fl.: ehh..."barna bryr seg ikke om at dere barberer dere nedentil"...??! Hvor kom barna inn i denne diskusjonen? Barn skal da behøve å slippe å vite hvordan morens underliv ser ut eller? Herregud, dette høres jo grusomt ut- nesten som mental barnemishandling. Dette vil garantert barn ikke ha noe med å gjøre! Barn bør skånes for å vite hvor på kroppen moren eller faren pleier å barbere seg. En ting er å lære dem etterhvert at kropp er naturlig- en HELT annen ting er barbering av kjønnsorganer! Ærlig talt: HARRY !
Gjest Myumi Skrevet 4. mai 2004 #7 Skrevet 4. mai 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor du så til de grader involverer barna dine i ditt sexliv. Jeg synes barn skal få slippe å se sin mor i babydoll og stayup.
Gjest Fighter Skrevet 4. mai 2004 #8 Skrevet 4. mai 2004 ]Hvor kom barna inn i denne diskusjonen? Barn skal da behøve å slippe å vite hvordan morens underliv ser ut eller? Herregud, dette høres jo grusomt ut- nesten som mental barnemishandling. Dette vil garantert barn ikke ha noe med å gjøre! Barn bør skånes for å vite hvor på kroppen moren eller faren pleier å barbere seg. En ting er å lære dem etterhvert at kropp er naturlig- en HELT annen ting er barbering av kjønnsorganer! Ærlig talt: HARRY ! Det ble stilt spørsmål om barn i det første innlegget: Er det noen som har erfaringer med at barn stiller spørsmålstegn ved hvorfor du er barbert nedentil? Min datter spurte om dette i dusjen på svømminga, og det var ganske pinlig å svare, for jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle takle det. Sa at vi skulle snakke om det seinere... Syns forsåvidt litt synd på ungen. Først lærer de på skolen at alle voksne får hår på tissen, og at det er helt naturlig. så ser de at moren ikke har det. Barnet må jo bli forvirra. Barne er forresten også veldig frimodige med spørsmål, så som mamma hadde jeg svart. Ellers spør de andre.Kanskje de spør læreren om hvorfor mamma ikke har hår på tissen?Kunne blitt flaut både for den ene og den andre...
Gjest Poirot Skrevet 4. mai 2004 #9 Skrevet 4. mai 2004 Hvor kom barna inn i denne diskusjonen? Barn skal da behøve å slippe å vite hvordan morens underliv ser ut eller? Herregud, dette høres jo grusomt ut- nesten som mental barnemishandling. Dette vil garantert barn ikke ha noe med å gjøre! Barn bør skånes for å vite hvor på kroppen moren eller faren pleier å barbere seg. En ting er å lære dem etterhvert at kropp er naturlig- en HELT annen ting er barbering av kjønnsorganer! Ærlig talt: HARRY ! Forekommer jo at barna ser sine foreldre nakne, ihvertfall mens man er liten. Eks i svømmehall eller dusjen. Når jeg var liten hadde vi ikke badekar, jeg dusjet ofte med mamma og pappa til jeg var ca 5-6. Syntes ikke det var rart.
Gjest Seleena Skrevet 4. mai 2004 #10 Skrevet 4. mai 2004 Madam Felle m.fl.: ehh..."barna bryr seg ikke om at dere barberer dere nedentil"...??! Hvor kom barna inn i denne diskusjonen? Barn skal da behøve å slippe å vite hvordan morens underliv ser ut eller? Herregud, dette høres jo grusomt ut- nesten som mental barnemishandling. Dette vil garantert barn ikke ha noe med å gjøre! Barn bør skånes for å vite hvor på kroppen moren eller faren pleier å barbere seg. En ting er å lære dem etterhvert at kropp er naturlig- en HELT annen ting er barbering av kjønnsorganer! Ærlig talt: HARRY ! :o
Gjest Pet Skrevet 4. mai 2004 #11 Skrevet 4. mai 2004 Jeg lar ikke sønnen min seg meg naken, ser ikke ham naken lenger heller, og han er 13 år. Har nok ikke sett meg naken siden han var sju. Da han var to pekte han en gang på meg der nede og sa "vov-vov", så da var jeg ihvertfall ikke velfrisert!
Serenity Skrevet 4. mai 2004 #12 Skrevet 4. mai 2004 Det er også veldig stor forskjell på å være naken sammen med sin 4-årige sønn, og sin 13-årige sønn.. Jeg ser ikke noe galt i at små barn ser sine foreldre nakne, men det er kanskje bare meg..
Laina Skrevet 4. mai 2004 #13 Skrevet 4. mai 2004 Madam Felle m.fl.: ehh..."barna bryr seg ikke om at dere barberer dere nedentil"...??! Hvor kom barna inn i denne diskusjonen? Barn skal da behøve å slippe å vite hvordan morens underliv ser ut eller? Herregud, dette høres jo grusomt ut- nesten som mental barnemishandling. Dette vil garantert barn ikke ha noe med å gjøre! Barn bør skånes for å vite hvor på kroppen moren eller faren pleier å barbere seg. En ting er å lære dem etterhvert at kropp er naturlig- en HELT annen ting er barbering av kjønnsorganer! Ærlig talt: HARRY ! I all verden! Har du barn selv? Datteren min ser meg stadig naken. Og jeg løper aldri naken rundt i huset. Om jeg står og skifter, skal jeg da låse døren så hun skal slippe å se meg naken? Eller om jeg dusjer, skal jeg låse døren og dersom hun må tisse, skal hun heller tisse på seg? (Nei, jeg pleier ikke låse døren når jeg dusjer. Jeg bor alene med sønnen min (15 mnd), og datteren min (4 år) er på helgesamvær hos meg...) Jeg skjønner ikke hva som er galt med at barn ser foreldrene sine nakne. Det er jo på den måten de lærer at kropp er naturlig. Ikke ved at foreldrene gjemmer seg bort hver gang de skal ha av seg noen klær...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå