Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

p-24:potens brød!et brød du får kjøpt som gjør deg stiv og god til frokosten:-) var til og bed "lege" i studio...

p-4: fastpriskort på bensin akurat som med strøm kan du nå få fastpris på bensin ved og sende sms til et nr.....

flere?

Skrevet

På P3 nyhetene meldte de om at NRK TV må sende i svart hvitt fom tirsdag i neste uke (tror jeg det var) på grunn av en eller annen gammel lov som noen hadde oversett og ikke fått endret.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe...

Nå ble jeg lurt av en epost fra sjefen om nye arbeidsoppgaver for hele staben, som jeg svarte og protesterte høylytt på... :oops:

Skrevet

Gratis tomt i Oslo dinside.no

Fartssperre på alle biler fra 2006 står også på forsiden der :)

Sjekk ditt arvestoff for genfeil i Statens DNA-register på internett

her

Pasientautomater på SiV så pasienter selv kan finne ut om de har HIV, hepatitt osv. 50,- pr test Tønsbergs blad

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hehe...

Nå ble jeg lurt av en epost fra sjefen om nye arbeidsoppgaver for hele staben, som jeg svarte og protesterte høylytt på... :oops:

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

kansje vente til kvelden med denne tråden? slik at folk kan sitte hjemme å "ihisse" seg opp? først?

Noen har jo ikke fått lest avisene enda.

Gjest Anonymous
Skrevet

Pasientautomater på SiV så pasienter selv kan finne ut om de har HIV, hepatitt osv. 50,- pr test Tønsbergs blad

Akkurat den der var litt drøy, spøke med folk som er redde for å ha HIV el?

Gjest en gjest
Skrevet

:hoho: Mange morsomme, og noen ikke fullt så oppfinnsomme.

Men jeg hørte en stygg som Radio 1 hadde fått med seg fra en plass: U2 skal holde konsert i Trondheim også. Jeg er en av de som ikke fikk billett, og hadde jeg lest eller hørt den aprilsnarren hadde jeg sikkert fått nytt håp. :-(

Skrevet
kansje vente til kvelden med denne tråden? slik at folk kan sitte hjemme å "ihisse" seg opp? først?

Noen har jo ikke fått lest avisene enda.

Når tråden heter DAGENS APRILSNARRER .. da går man ikke inn for å se - om man ikke har lyst til å vite om dem..

En oversikt over mange av de forskjellige som ligger ute på diverse nettaviser finner du HER

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...