^me^ Skrevet 29. oktober 2004 #1 Skrevet 29. oktober 2004 ja, som sagt har jeg og samboern 3 årsdag den 17 nov. jeg har noen tanker om hva jeg skal finne på men ikke helt..det jeg har tengt og finne på er: - kjøpe shampis - kjøpe nytt sengetøy - henge håndjernene (som vi selvfølgelig har fra før , på senga ) - tenne masse lys - kjøpe mange roser - lukke gardinene - lage god mat.. - ha after eight på bordet (han er spes. glad i det) - innvestere i nytt sexy svart/gjennomsiktig undertøy så vet jeg ikke mer hva jeg kan finne på..noen som har: - gave tips - sex tips - romantiske tips - mat tips ?? takker mye for svar!
^me^ Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2004 *lurer på hvor alle svarene har tatt veien *
Samantha Skrevet 30. oktober 2004 #3 Skrevet 30. oktober 2004 Hehe... Eg trur kjæresten din blir meir enn superførnøgd av det du allereide har planlagt. Mattips og sextips treng du egentlig ikkje. Ta det du veit han likar aller best!! Og husk å fortelle oss kordan det gikk!
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #4 Skrevet 22. november 2004 Hva fant du ut til slutt? :-) Hørtes ut som en bra kveld fra før av.
Gjest Cassius Skrevet 22. november 2004 #5 Skrevet 22. november 2004 Planen du skisserte bør være god nok for hvem som helst. Jeg hadde blitt kjempeglad dersom noen hadde gjort dette for meg. Er mye mer enn hva jeg hadde forventet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå