Gå til innhold

Gaveønsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere skrive gaveønsker i invitasjonene/legge ved liste? Jeg er litt usikker på hvordan vi skal gjøre det.

Har tenkt på å skrive i invitajonene: For gavetips ring .... på tlf .... Hva syns dere om det? Tenkte da at de kunne ringe svigermor, så har hun en liste over ting vi ønsker oss...

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi kommer ikke til å nevne gaveønsker i invitasjonen, for jeg syns det høres frekt ut. De som ønsker å vite hva vi ønsker oss, ringer sikkert selv.

men meg om det :wink:

Skrevet
Vi kommer ikke til å nevne gaveønsker i invitasjonen, for jeg syns det høres frekt ut. De som ønsker å vite hva vi ønsker oss, ringer sikkert selv.  

men meg om det  :wink:

Har selv fått invitasjon hvor gavelisten var ganske "streng" og presis..det syns jeg ble litt frekt..(også fordi det bare var veldig dyre ting på listen). Men jeg syns det hadde vært greit om jeg ga en referanse slik jeg nevnte. Da har de som ikke vet hva de skal kjøpe mulighet til å få noen tips!

Var det en teit ide?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ingen teit ide, men det er ikke noe jeg vil gjøre. :wink:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Vil ikke folk uansett ringe dere eller foreldrene deres hvis de lurer på hva dere ønsker dere?

Skrevet

spørs hvilken måte du gjør det på, vi har lagt ut ønskeliste på christiania glassmagasin, og der fikk vi med små diskre lapper som var beregnet til å legge inni invitasjonene.på dem sto det at om gjestene var i tvil om hva vi ønsket oss til den store dagen, så kunne de finne gavelisten vår der. syns ikke det var frekk måte å gjøre det på. har bare fått positive tilbake meldinger om dette. vi har selvfølgelig og forskjellige prisklasser.... :)

Skrevet

Jo kanskje.. venninnene mine ringer sikkert meg, og det er jo greit.

Men det er jo greit å ha et sted hele familien kan henvende seg, hvor personen har en oversiktelig liste over ønsker. Og kjenner jeg svigermor rett, blir det færre like gaver hvis hun har kontrollen... :)

Skrevet

Vi lager en egen liten nettside for bryllupet der vi har veibeskrivelser, informasjon om toastmaster og ønskeliste. Skriver inn adressen i invitasjonen. Oppgir også at folk kan ta kontakt med Mamma hvis du lurer på noe med gaver. Det synes vi at er en grei løsning.

Skrevet

Vi kommer ikke til å skrive noe om det i invitasjonene. Regner med at de som lurer spør oss eller foreldrene våre, og da får de vite at vi har lagt ut ønskeliste på Til Bords og Glasmagasinet.

Skrevet
Vi kommer ikke til å skrive noe om det i invitasjonene. Regner med at de som lurer spør oss eller foreldrene våre, og da får de vite at vi har lagt ut ønskeliste på Til Bords og Glasmagasinet.

:Nikke: Vi også. Kommer til å skrive en gaveliste som hver av foreldreparene våre kan ha i tilfelle det er noen som ikke har tilgang til disse butikkene, eller vil gi oss noe som ikker er på disse listene (gavekort på Skeidar, bidrag til bryllupsreise, etc).

Skrevet

Vi skrev hvor vi har lagt ut ønskeliste; tilbords, c.glasmagasin og hos foreldrene våre,med liten skrift helt til slutt i invitasjonene. Dette rådet forloveren min meg til å gjøre, for hun angret på at de ikke hadde gjort det til sitt bryllup for ca. et år siden. Da visste nesten ingen om at de hadde ønskeliste på noen butikk, og de hadde fått høre etterpå at de skulle ha skrevet dette i invitasjonene. Kanskje ikke alle som ringer til brudeparet eller foreldrene for å spørre hva de ønsker seg til bryllupet....

Skrevet

Vi skal legge ut gaveliste på tilbords og så blir det en gaveliste på bryllupssiden vår på "ditt bryllup" - dette har vi skrevet med liten skrift i invitasjonen.

Noen vil kanskje synes det er frekt, men det er jo bare et tips til de som trenger det - synes selv det var veldig greit å vite hva brudeparet ønsket seg da jeg selv var i bryllup til noen i fjor. Har ikke laget gaveliste enda, men har planer om å ha gaveønsker i diverse prisklasser, slik at man finne noe i den prisklassen man ønsker.

Vi har også skrevet ned telefonnummer og e-mail adresse til toastmaster i invitasjonen, slik at de som har taler eller andre kreative påfunn kan snakke med han om dette.

Skrevet
Vi skal legge ut gaveliste på tilbords og så blir det en gaveliste på bryllupssiden vår på "ditt bryllup" - dette har vi skrevet med liten skrift i invitasjonen.

Noen vil kanskje synes det er frekt, men det er jo bare et tips til de som trenger det - synes selv det var veldig greit å vite hva brudeparet ønsket seg da jeg selv var i bryllup til noen i fjor. Har ikke laget gaveliste enda, men har planer om å ha gaveønsker i diverse prisklasser, slik at man finne noe i den prisklassen man ønsker.

Vi har også skrevet ned telefonnummer og e-mail adresse til toastmaster i invitasjonen, slik at de som har taler eller andre kreative påfunn kan snakke med han om dette.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...