Gå til innhold

Dessert eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha middag klokken 17 (rømmegrøt, spekemat etc) også lurer vi da på om vi bare skal droppe egen dessert og heller sette frem kakene/dessertene klokken 20 med kaffe og avec. Hvordan høres det ut? Vi skal også ha nattmat ca 23-24 (pølser, potetgull,nøtter ol) jeg tenker da at vi skal ha tid til å spise alt sammen og, hvis man skal putte en egen dessert oppi alt dette så føler jeg det blir litt mye *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Stine87 skrev:

Vi skal ha middag klokken 17 (rømmegrøt, spekemat etc) også lurer vi da på om vi bare skal droppe egen dessert og heller sette frem kakene/dessertene klokken 20 med kaffe og avec. Hvordan høres det ut? Vi skal også ha nattmat ca 23-24 (pølser, potetgull,nøtter ol) jeg tenker da at vi skal ha tid til å spise alt sammen og, hvis man skal putte en egen dessert oppi alt dette så føler jeg det blir litt mye *ler*

Enig med deg :) Hva med å servere kun frukt i steden for desserten etter middagen?

Anonymkode: f31ec...196

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg :) Hva med å servere kun frukt i steden for desserten etter middagen?

+ kaffe og te sammen med fruktene, da mange er avhengige av å få kaffe etter middagen

• Liker 4
Skrevet

Tenkte å ha et trau med frukt tilgjengelig "hele tiden" :)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Stine87 skrev:

Tenkte å ha et trau med frukt tilgjengelig "hele tiden" :)

Lurt! :)

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som et knallopplegg, synes jeg :) Jeg hadde likt å bli invitert i et slikt bryllup. Dessert er helt unødvendig når man har hatt rømmegrøt, de fleste har jo rikelig med sukker på grøten, så det er bare greit å spare den plassen til kakebordet. 

Anonymkode: 9831b...0ba

• Liker 1
Skrevet

Hva med en skål med twist ved siden av kaffen på hvert bord? Noe søtt til kaffe - uten at det er mengder:) Sett flere osm gjør det:)

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger og gode forslag! :)

Skrevet

Vi skal ha bare bryllupskake på slutten. Ingen desert i tillegg.

Skrevet

Takk for tips! Det hadde jeg ikke tenkt på, men det er jo faktisk unødvendig med dessert og deretter kaker. :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...