Blackbird1 Skrevet 21. januar 2016 #1 Del Skrevet 21. januar 2016 Nettopp gjort det slutt med kjæresten. Har ingen steder å oppholde meg til i morgen. Må ut fra venninnes leilighet. Er det noen som vet om et sted/mottak på denne tiden av natta? Kommer til å fryse ihjel ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 21. januar 2016 #2 Del Skrevet 21. januar 2016 Spørs hvor du oppholder deg i landet da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Del Skrevet 21. januar 2016 Et øyeblikk siden, Blackbird1 skrev: Nettopp gjort det slutt med kjæresten. Har ingen steder å oppholde meg til i morgen. Må ut fra venninnes leilighet. Er det noen som vet om et sted/mottak på denne tiden av natta? Kommer til å fryse ihjel ute. Hotell Krisesenter (Hvorfor må du ut fra venninens leillighet?) Anonymkode: cdba6...b4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #4 Del Skrevet 21. januar 2016 Kvinnenottak på Østlandet? Anonymkode: 484a6...99a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 21. januar 2016 #5 Del Skrevet 21. januar 2016 Hvorfor må du ut av din venninnes leilighet midt på natta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #6 Del Skrevet 21. januar 2016 2 minutter siden, Blackbird1 skrev: Nettopp gjort det slutt med kjæresten. Har ingen steder å oppholde meg til i morgen. Må ut fra venninnes leilighet. Er det noen som vet om et sted/mottak på denne tiden av natta? Kommer til å fryse ihjel ute. Evt på Jernbanestasjonen eller flyplassen (f.eks dersom du skal reise derfra), dersom det er døgnåpent. Du kunne jo ta en drosje dit? Anonymkode: cdba6...b4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #7 Del Skrevet 21. januar 2016 4 minutter siden, Blackbird1 skrev: Nettopp gjort det slutt med kjæresten. Har ingen steder å oppholde meg til i morgen. Må ut fra venninnes leilighet. Er det noen som vet om et sted/mottak på denne tiden av natta? Kommer til å fryse ihjel ute. I noen byer er det døgnåpen kirke og/ eller andre tilbud der man kan komme og holde seg varm og få mat og drikke Anonymkode: cdba6...b4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #8 Del Skrevet 21. januar 2016 6 minutter siden, Blackbird1 skrev: Nettopp gjort det slutt med kjæresten. Har ingen steder å oppholde meg til i morgen. Må ut fra venninnes leilighet. Er det noen som vet om et sted/mottak på denne tiden av natta? Kommer til å fryse ihjel ute. Finnes det en SevenEleven i den byen der du er? De har jo døgnåpent Anonymkode: cdba6...b4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #9 Del Skrevet 21. januar 2016 9 minutter siden, Blackbird1 skrev: Nettopp gjort det slutt med kjæresten. Har ingen steder å oppholde meg til i morgen. Må ut fra venninnes leilighet. Er det noen som vet om et sted/mottak på denne tiden av natta? Kommer til å fryse ihjel ute. Finner du ingen løsning, kan du spørre Politiet om de kan hjelpe deg Anonymkode: cdba6...b4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #10 Del Skrevet 21. januar 2016 Hvorfor midt på natten? Jeg hadde enten tatt inn på hotell eller bare sovet i gangen hennes til imorgen. Anonymkode: 13560...67c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 21. januar 2016 #11 Del Skrevet 21. januar 2016 Hotell, spørre noen på facebook om de tilfeldigvis er våkne og har en ledig seng, familie? Eventuelt kan du jo alltids gå på en flyplass eller lignende så du ikke fryser ihjel. Spørs litt hvor du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 21. januar 2016 #12 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Google vil kunne gi deg bedre svar enn kvinneguiden når du ikke forteller hvor du er.. Endret 21. januar 2016 av doktorproktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå