Gå til innhold

Hvor kan jeg gå

Blackbird1

Anbefalte innlegg

Nettopp gjort det slutt med kjæresten. Har ingen steder å oppholde meg til i morgen. Må ut fra venninnes leilighet. Er det noen som vet om et sted/mottak på denne tiden av natta? Kommer til å fryse ihjel ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Blackbird1 skrev:

Nettopp gjort det slutt med kjæresten. Har ingen steder å oppholde meg til i morgen. Må ut fra venninnes leilighet. Er det noen som vet om et sted/mottak på denne tiden av natta? Kommer til å fryse ihjel ute.

Hotell

Krisesenter

(Hvorfor må du ut fra venninens leillighet?)

Anonymkode: cdba6...b4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blackbird1 skrev:

Evt på Jernbanestasjonen eller flyplassen (f.eks dersom du skal reise derfra), dersom det er døgnåpent. Du kunne jo ta en drosje dit?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Blackbird1 skrev:

I noen byer er det døgnåpen kirke og/ eller andre tilbud der man kan komme og holde seg varm og få mat og drikke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Blackbird1 skrev:

Finnes det en SevenEleven i den byen der du er? De har jo døgnåpent

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Blackbird1 skrev:

Finner du ingen løsning, kan du spørre Politiet om de kan hjelpe deg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor midt på natten? Jeg hadde enten tatt inn på hotell eller bare sovet i gangen hennes til imorgen.

Anonymkode: 13560...67c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotell, spørre noen på facebook om de tilfeldigvis er våkne og har en ledig seng, familie? Eventuelt kan du jo alltids gå på en flyplass eller lignende så du ikke fryser ihjel. Spørs litt hvor du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google vil kunne gi deg bedre svar enn kvinneguiden når du ikke forteller hvor du er.. 

Endret av doktorproktor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...