AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Jeg føler at håret mitt er mindre glansfult for tiden. Jeg har prøvd diverse produkter, men jeg har en anelse om at det er rettetangen som gjør dette. Jeg har hatt den et par år, men jeg synes den er vanskelig å få helt ren (både kantene rundt og selve platene). Er det noen som har tips til hvordan jeg kan rengjøre den? Er en GHD. Anonymkode: 754cf...14b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at håret mitt er mindre glansfult for tiden. Jeg har prøvd diverse produkter, men jeg har en anelse om at det er rettetangen som gjør dette. Jeg har hatt den et par år, men jeg synes den er vanskelig å få helt ren (både kantene rundt og selve platene). Er det noen som har tips til hvordan jeg kan rengjøre den? Er en GHD. Anonymkode: 754cf...14b Hva har du brukt på håret før bruk av rettetangen? (det har å gjøre med hva du trenger for å fjerne belegget) Mange bruker klut med vann: HVA STÅR DET I BRUKSANVISNINGEN OM RENGJØRING? Anonymkode: 29cb6...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at håret mitt er mindre glansfult for tiden. Jeg har prøvd diverse produkter, men jeg har en anelse om at det er rettetangen som gjør dette. Jeg har hatt den et par år, men jeg synes den er vanskelig å få helt ren (både kantene rundt og selve platene). Er det noen som har tips til hvordan jeg kan rengjøre den? Er en GHD. Anonymkode: 754cf...14b http://bellesfemmes.blogg.no/1264504309_ghd.html "Hvordan rense rettetang og krølltang Etter en tids bruk av rettetangen opplever de fleste at det blir et belegg på platene. Dette er rester av stylnigprodukter fra håret. De lar seg fjerne med en dampet klut. Men er du som meg og har utsatt dette over lengre tid vil belegget bygge seg opp og legge seg tykkere på platene. Her er hva du kan gjøre; Bruk metodene etter tur dersom den første ikke funker. Husk at rettetangen skal være avslått. Husk at du aldri må skrape flatene med noe skarp da det kan ødelegge det øverste laget som beskytter håret. Puss rette-/krølltangen når den er lunken med en dampet klut. Puss, puss! Det er mye som lar seg fjerne. Bruk vanlige ansiktsservietter. Har du en GHD er det ultimatet tipset fra selskapet at man pusser den med vindusrens. Prøv det også med andre rettetang og krølltang. Neglelakkfjerner skal kunne fjerne de vanskeligste flekkene. Try and be amazed! Selvfølgelig finnes det også egnede renseprodukter for styling-produkter; Rosa: Dissolve Extra Strength Styling Iron Cleaner Blå: Hot Tools Stylnig Iron Cleaner" Anonymkode: 29cb6...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Jeg varmer opp rettetangen, slår den av og utnytter varmen til å vaske av grumset med en våtserviett. Anonymkode: fcda8...01e
Sandie Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Jeg bruker bare en ren klut med lunkent vann.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 Bruker bomullspads og q-tips med lunkent vann Anonymkode: 92f37...130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå