Gjest Aye Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Har dere ikke merket det? Når noen spør om noe så er det alltid noen som må komme med et frekt og sur kommentar. Er det så mange bitre folk her inne? Ro dere ned litt. Få ut litt sinne før dere skriver. Vet mange har opplevd mye dritt, men ikke la det gå utover ts! Eller er det bare moro å være frekk mot noen? Siden her er dere anonyme? Flere som har merket det?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Velkommen til KG. Sånn er det blitt. Anonymkode: b67d6...bfe
Gjest Aye Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til KG. Sånn er det blitt. Anonymkode: b67d6...bfe Dessverre. Har fått mange sure svar i trådene mine, og har sett mange ts'er som har fått dritt til svar. Lurer på hvorfor noen er sånn. Hvorfor så sure? Eller er det på gøy?
Bupropion Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Man har muligheten til å være anonym og man trenger ikke stå for det man skriver, så da er det fort gjort å slenge med leppa. Her er også mange troll. Noen har trolig fritidsproblemer også og finner det underholdende å spre kvalme blant andre. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Synes det er i nesten hver eneste diskusjon jeg. Noen må finne glede i å provosere, såre og være frekk mot andre. Anonymkode: 013d2...07f 1
ekkoet Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 Min erfaring så er det slik over hele internett, også på andre forum. Istedenfor å hjelpe TS så går man i angrepsposisjon. Er generelt også endel nedlatende argumentasjonsteknikk rundtomkring. Men det er langt fra alle som er slik, men det er ofte det inntrykket man sitter igjen med.
nordpedant Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 Det er nok en og annen mann eller gutt på Kvinneguiden som er her fordi det heter Kvinneguiden, og fordi de har feminisme på hjernen, og lever og ånder for å bevise at diskriminering alltid er verre for menn enn for kvinner. Ikke at det ikke finnes eksempler på at det er sant, men likevel. Når denne typen menn og gutter så skal prøve å omgås andre forumbrukere på et vanlig vis, da blir det resultatet. Anonym-funksjonen hjelper nok på. 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 "Hvorfor spør du? Har du ikke hørt om Google?" Grrr Anonymkode: b67d6...bfe
Gjest morgendis Skrevet 20. januar 2016 #9 Skrevet 20. januar 2016 Det er lett å spre ut eder og galle når man kan gjemme seg bak et tastatur. Synd, men sant. Det er vel blitt sånn stort sett over alt på nettet. Terskelen for å være spydig og frekk er veldig lav.
Gjest Aye Skrevet 20. januar 2016 #10 Skrevet 20. januar 2016 Trist at voksne folk må angripe andre. Bevis hvor taper de er. Forstår ikke at folk blir såret og at ts er et levende menneske med følelser som alle andre. Til dere som kjenner dere igjen med å angripe TS i tråder. SKJERPINGS MENNESKE! Finn en annen hobby.
ekkoet Skrevet 21. januar 2016 #11 Skrevet 21. januar 2016 (endret) 10 timer siden, Aye skrev: Har dere ikke merket det? Når noen spør om noe så er det alltid noen som må komme med et frekt og sur kommentar. Er det så mange bitre folk her inne? Ro dere ned litt. Få ut litt sinne før dere skriver. Vet mange har opplevd mye dritt, men ikke la det gå utover ts! Eller er det bare moro å være frekk mot noen? Siden her er dere anonyme? Flere som har merket det? (Se bort fra mitt forrige svar lengre oppe, det jeg egentlig mente å skrive var:) Hva mener du? Kanskje det er du som stiller provoserende spørsmål? Har du noen gang tenkt på at det er du som er problemet og er overfølsom? Hvis du ikke tåler å være på internett burde du holde deg unna!!!! Aaaaargh!!! EDIT: F.... - glemte anonymknappen Endret 21. januar 2016 av ekkoet 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #12 Skrevet 21. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er i nesten hver eneste diskusjon jeg. Noen må finne glede i å provosere, såre og være frekk mot andre. Anonymkode: 013d2...07f Det er frekke svar som gir plusser. Anonymkode: f3d84...f9c 1
Hattivatti Skrevet 21. januar 2016 #13 Skrevet 21. januar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til KG. Sånn er det blitt. Anonymkode: b67d6...bfe Det er ikke slik det er blitt, det har alltid vert slik. I det minste siden jeg kom hit for +-8 år siden. Det er lettere å si akkurat det man tenker når man er på et anonymt forum. Desverre er der mange idioter der ute som ikke forstår at der sitter et menneske på andre siden av skjermen også
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #14 Skrevet 21. januar 2016 Ett ord: KVINNEguiden. Anonymkode: e4c3c...7a9
tussi680 Skrevet 21. januar 2016 #15 Skrevet 21. januar 2016 Hvorfor ja, det kan en lure på til hue vris i feil retning. Nei, prøver å holde meg til ts også får de andre frekke kjøre ut kruttet sitt. Best å holde seg til tema, enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #16 Skrevet 21. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ett ord: KVINNEguiden. Anonymkode: e4c3c...7a9 Anonymkode: 7d6aa...463
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #17 Skrevet 21. januar 2016 "Noen som har noen tips for hvordan man kan fjerne makingsflekker fra sofaen... *beskriver navn på maling og stoff på sofa*". "Gjør som oss andre og gå i butikken og kjøp en jævla sofa-rens! Så vanskelig kan det vel ikke være... Åja, du vil vel navn på rensen også fra meg, slik at du slipper å lete opp navn selv???". Anonymkode: f8fc2...982
Million Skrevet 21. januar 2016 #18 Skrevet 21. januar 2016 Har ikke alle nettsider og forum fra tid til annen dårlig stemning og spydige svar i enkelte/en del tråder...? Det er vel ikke unikt for KG, selv om det ikke hersker tvil om at den store ansamlingen av "kjerringer" og sure "bitches" kan forsure litt ekstra mange tråder. Det å kunne gjemme seg bak anonymitet gjør det med folk. Tydeligvis. Enkelte er åpenbart hurper som bare må spre sure bemerkninger i enhver tråd. Jeg tror faktisk det er hobbyen til enkelte. De finner tilfredsstillelse i å spre surmaget oppgulp enhver plass de klarer å finne en mulighet til det.
King in the North Skrevet 21. januar 2016 #19 Skrevet 21. januar 2016 18 timer siden, nordpedant skrev: Det er nok en og annen mann eller gutt på Kvinneguiden som er her fordi det heter Kvinneguiden, og fordi de har feminisme på hjernen, og lever og ånder for å bevise at diskriminering alltid er verre for menn enn for kvinner. Ikke at det ikke finnes eksempler på at det er sant, men likevel. Når denne typen menn og gutter så skal prøve å omgås andre forumbrukere på et vanlig vis, da blir det resultatet. Anonym-funksjonen hjelper nok på. Jeg ser at du har beklaget på forhånd, så jeg skal la det gå; for denne gang.
Gjest C'est la vie:) Skrevet 21. januar 2016 #20 Skrevet 21. januar 2016 8 timer siden, The Silence skrev: Det er ikke slik det er blitt, det har alltid vert slik. I det minste siden jeg kom hit for +-8 år siden. Det er lettere å si akkurat det man tenker når man er på et anonymt forum. Desverre er der mange idioter der ute som ikke forstår at der sitter et menneske på andre siden av skjermen også Dette. Jeg kan oppleve å bli litt såret over kommentarer som kommer fra andre. Når jeg genuint har et problem og ønsker råd/erfaringer fra andre som har opplevd det samme eller kan relatere til problemet, er det veldig overraskende og av og til sjokkerende hva folk får seg til å skrive.... Flere her inne bruker ikke ab-funksjonen når de skriver hetsende eller stygge kommentarer, men får likevel lov til å holde på som de ønsker. Kan peke ut flere brukere som provoserer meg... Men admin provoserer meg mest som ikke sletter brukerne eller strammer inn reglene for skikk og bruk! Til ettertanke: Det sitter en fortvilet person på den andre siden av skjermen og mottar de stygge kommentarene for noe som er et reelt problem for vedkommende! Ha respekt og vær voksen nok til å gå ut av tråden om du kjenner at det klør i fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå