AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Har datet en fyr i to mnd. Vi treffes kanskje en gang i uka/annenhver uke. Han har barna sine annenhver uke. Jeg føler egentlig det går litt for sakte til at jeg klarer å opprettholde noen følelser for han. Ja, når vi møtes synes jeg han er bra, og han viser tegn til at han liker meg. Men for alle del, det kan handle om sex også, det klarer jeg ikke skille på. Ellers sier han ingenting som har med følelser for meg å gjøre. Den uka han har barna sine hører jeg omtrent ingenting fra han. Jeg holder igjen med kommunikasjonen fordi jeg ikke ønsker å være masete. Nå er det sånn at han avlyste siste avtale vi hadde uten å foreslå noe nytt, og siden har jeg ikke hørt fra han. Tiden vil jo vise hva dette betyr, om det i det hele tatt betyr noe. Men hva hadde du gjort i en sånn situasjon? Sett an, avsluttet eller tatt det opp at det ikke er helt ideelt (i fare for å da virke for pushy)? Anonymkode: eb08d...b5a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Jeg synes det høres rart ut at dere har så lite kontakt når han har barna. Ingen telefonsamtaler? Eller flørtende meldinger? Anonymkode: c5259...1d0
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det høres rart ut at dere har så lite kontakt når han har barna. Ingen telefonsamtaler? Eller flørtende meldinger? Anonymkode: c5259...1d0 Nei, veldig lite. Og han flørter ikke så mye sånn generelt. Har inntrykk av at han er ganske seriøs og bruker lang tid på å finne ut om han liker noen. Snakke på tlf gjør vi aldri, kun sender meldinger. Anonymkode: eb08d...b5a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Du må jo føle om han liker deg eller om det bare er en flørt fra hans side? Hvem har tatt mest initaitiv av dere? Anonymkode: 8d8d7...99f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Jeg synes det virker som om han ikke er interessert. Jeg var sammen med en mann med barn og vi var med hverandre hele uken han ikke hadde sønnen. Den uken han hadde sønnen ringte han meg hver kveld. Hvis man virkelig lurer på om de er interessert fordi de gir lite lyd fra seg så stemmer som regel det. Dessverre. Anonymkode: a0d1b...d03
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må jo føle om han liker deg eller om det bare er en flørt fra hans side? Hvem har tatt mest initaitiv av dere? Anonymkode: 8d8d7...99f Han har tatt initiativ til å møtes for det meste og han har også tatt initiativ til fysisk kontakt. Jeg har forholdt meg litt avventende, men har jeg ikke hørt noe på 3 dager sender jeg gjerne en mld. Og ja jeg burde klare å kjenne på det, men han er utrolig vanskelig å lese! Anonymkode: eb08d...b5a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det virker som om han ikke er interessert. Jeg var sammen med en mann med barn og vi var med hverandre hele uken han ikke hadde sønnen. Den uken han hadde sønnen ringte han meg hver kveld. Hvis man virkelig lurer på om de er interessert fordi de gir lite lyd fra seg så stemmer som regel det. Dessverre. Anonymkode: a0d1b...d03 Ja, det er det jeg er redd for også. Tenker jo at han ville tatt mer kontakt om han tenker på meg. Anonymkode: eb08d...b5a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 Vent med å ha sex med noen, før du vet mer hvor du står neste gang. La en mann bli kjent med deg før du gir deg hen til han. To mnd er ingenting og det høres allerede mest sexbasert ut. Anonymkode: 8d8d7...99f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #9 Skrevet 20. januar 2016 Hvorfor orker du å fortsette med han egentlig? Hvis det virkelig er "love" så skal det ikke være så vanskelig og så mye tvil. Jeg synes du skal være med noen som fortjener deg. Hvis han ikke gir lyd fra seg OG er vanskelig å lese...det kommer til å føre med seg mye usikkerhet. Du kommer til å slite deg ut. Anonymkode: a0d1b...d03 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #10 Skrevet 21. januar 2016 Den 20.01.2016 at 22.40, AnonymBruker skrev: Hvorfor orker du å fortsette med han egentlig? Hvis det virkelig er "love" så skal det ikke være så vanskelig og så mye tvil. Jeg synes du skal være med noen som fortjener deg. Hvis han ikke gir lyd fra seg OG er vanskelig å lese...det kommer til å føre med seg mye usikkerhet. Du kommer til å slite deg ut. Anonymkode: a0d1b...d03 Ja, det er jo det jeg har begynt å kjenne på nå. At dette kan bli slitsomt. Og nei jeg gidder ikke å finne meg i hva som helst. Magefølelsen sier at dette er over. Jeg sendte mld og han svarte at det var travelt og det er vel tegn på at han unnskylder seg litt. Jeg mener at hvis man bryr seg om noen så tar man seg tid til å skrive et par linjer. Anonymkode: eb08d...b5a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå