AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Hei! Vi har pusset opp helt hus, og det eneste som står igjen nå er trappen til annen etasje. Trappen vil bli stående i hjørne av stuen, så den vil være synlig til enhver tid. Er det noen som har noen forslag? Vi har enstavs, lyst eikegulv. Slette hvite vegger (en mørk grå/blå). I første omgang har jeg sett for meg hvit trapp, med hvite mellomtrinn(?), og selve trinna lik som eikegulvet. Er det noen som har noen erfaringer med glassrekkverk? Syntes det er utrolig stilig, og veldig moderne. Tror det vil passe fint i et ellers moderne hus! Men er redd det blir helt feil! Og ikke minst, mtp på rengjøring og vedlikehold av rute.. Noen erfaring ?:) Anonymkode: 74a35...0b2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Jeg ville aldri hatt glassrekkverk. Både med tanke på at det blir et helsike å rengjøre, og med tanke på at det fort kan bli riper i når man bærer noe opp/ned trappen. I tillegg til gjenskinn fra lamper og sollys som kan bli svært plagsomt. Synes det første du beskriver, med gelender i tre i samme farge som veggen, og trinn som gulvet, høres langt bedre ut. Anonymkode: 5eb80...1a4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har glassrekkverk, og jeg er veldig glad for at jeg valgte det😊 Har to barn som selvsagt klasser litt her og litt der, men det er ikke "et helsike" å rengjøre. Har aldri hatt problemer med gjenskinn fra lamper eller sollys, da sola ikke står inn på trappa. Aldri fått riper i glasset heller, men nå er det ikke sånn at jeg løfter svære greier opp og ned mellom etasjene, da jeg har inngangsdør både oppe og nede. Kan faktisk ikke si én negativ ting om glassgelender, for jeg er så utrolig fornøyd med at jeg valgte nettopp det (jeg har bygget hus før også, og da gått for klassisk gelender). Du kan jo evnt få en trappeleverandør til å tegne et forslag for deg, så ser du litt bedre hvordan det vil se ut i rommet☺ Anonymkode: 51e05...344 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå