monja Skrevet 11. oktober 2004 #1 Skrevet 11. oktober 2004 Vi bruker digitalkamera og legger inn alle bilder på PC'en under mapper "0 - 1 mnd", "1 - 2 mnd" osv. Så sender vi dem til fremkalling til www.minebilder.no og brenner dem på CD'er. Etter opptellingen på Torsteins "0 - 1 mnd" mappe fant jeg ut at vi har fotografert gutten 180 ganger den første mnd.... Og vi har framkallt nesten alle :o Er dere flinke til å fotografere deres barn?
Gjest lilletroll Skrevet 11. oktober 2004 #2 Skrevet 11. oktober 2004 Går veldig i rykk og napp, men det har blitt mange hundre, for ikke å si tusen bilder på de tre årene hun har levd, ja :-)
kitty Skrevet 11. oktober 2004 #3 Skrevet 11. oktober 2004 Og vi har framkallt nesten alle :o Ja, det er vårt problem. sønnen vår er nå 7,5 mnd. vi har tatt masse bilder og har problemer med å velge ut hvilke vi skal fremkalle. Resultatet blir at digitalkameraet har gjort det dyrere enn om vi hadde hatt et vanlig kamera. Men...hva gjør vel det? Vi må jo forevige vår vakre sønn.
Thomasine Skrevet 11. oktober 2004 #4 Skrevet 11. oktober 2004 Joda her blir digitalkamera brukt flittig - litt for flittig... Vi har så mye bilder at jeg ikke klarer å betemme meg for hvilke jeg skal bestille papirbilder av og hvilke som bare skal ligge inne på Pc'n som album... Det er vel begrenset hvor mange hundre bilder andre -enn oss i den nærmeste familien- har interesse av å se...??!! :-?
Annie Skrevet 11. oktober 2004 #5 Skrevet 11. oktober 2004 JEg tar masse bilder av datteren min. Sambo av sønnen sin. Vi har de liggende på pc og skriver ut på fotoark de vi vil ha fremme. Ser liten vits i å fremkalle alle. Ved årets start brenner vi bildene på DVD-R, for f.eks 2003, i de forskjellige kategorier vi har valgt.
Gjest Diddl Skrevet 11. oktober 2004 #6 Skrevet 11. oktober 2004 Joda her blir digitalkamera brukt flittig - litt for flittig... Vi har så mye bilder at jeg ikke klarer å betemme meg for hvilke jeg skal bestille papirbilder av og hvilke som bare skal ligge inne på Pc'n som album... Det er vel begrenset hvor mange hundre bilder andre -enn oss i den nærmeste familien- har interesse av å se...??!! :-? Skriver under på denne! Jeg hadde nesten et helt album (slik du limer inn i selv- firkantet ganske stort) fullt før han hadde blitt 4mnd.. Det kan bli hardt å leve opp til dette når jeg får 5-6 barn (ehh....)
Cilla Skrevet 12. oktober 2004 #7 Skrevet 12. oktober 2004 Bildeer blir det masse av men meste de første mnd. Jeg fremkaller de beste, og de beste av de igjen scrappe/limer jeg inni en album, de som er til overs hiver jeg inn en album med plastlommer. Nåta vi kanskje 20 bilder i mnd noe som er overkommlig, og fremkaller ikke alle. Men 180 bilder første mnd er ikke langt fra sannheten hos oss heller, men fremkalte ikke alle. Blir spennende å se hvor mange bilder som blir tatt med nr 2 :o
Gjest Madam Felle Skrevet 12. oktober 2004 #8 Skrevet 12. oktober 2004 Har mange bilder, men er nok ikke like flink nå, som jeg var da de var små. Nå blir det ofte til at vi tar bilder i ferier, bursdager ol. Sjelden ejg ahr med kamera, om vi bare skal ut en tur. Men har nok en del tusen bilder ja.
Angelica Skrevet 12. oktober 2004 #9 Skrevet 12. oktober 2004 Har MASSE bilder av barna, elsker fotografering, det er en av hobbyene mine! Prøver å få tid til å lage fine album som de skal få når de blir eldre, men henger litt etter. Bilder er de beste minnene en kan ha, har med kamera overalt. Vurderer å kjøpe digitalkamera, har bare "vanlig".
thuva Skrevet 16. oktober 2004 #10 Skrevet 16. oktober 2004 Vi bruker også digitalkamera, og tar masse bilder. Da vi har adoptert og var å hentet vår sønn i Korea i fjor sommer, tok vi ca. 500 bilder under vårt opphold der nede. Vi tok ikke bare av sønnen vår men av severdigheter etc. Tror vi kopierte ca 300 av disse, og det ble til 3 albumer. Etter at vi kom hjem har vi også tatt masse bilder. Vi legger alle bildene på PC og kopiere de over på en CD. Prøver så å plukke ut de beste bildene som vi setter i album.
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2004 #11 Skrevet 16. oktober 2004 Slapp av Monja, det dabber antakelig av etterhvert. de fleste er overivrige i begynnelsen, både når det gjelder å knipse og å lage til album, men etterhvert er det andre ting som blir viktigere. Høres kanskje rart ut men sånn er det
koldbruna Skrevet 18. oktober 2004 #12 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg tar også vanvittig mye bilder av veslemor. Har vel fremkalt ca 200 bilder siden hun ble født for 3 mnd siden :oops: Koldbruna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå