AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Jeg sliter med å bli forelsket. Jeg vil ikke påstå at jeg er kresen, jeg kan være med gutter og holde på, men når det kommer til å bli forelsket så må alt klaffe. Føler at andre alltid har kjærester og ikke går singel lenge, men hos meg er det ikke like lett. Jeg trodde jeg fant drømmemannen. Jeg ble forelsket, fikk sommerfugler i magen og tenkte på han hele tiden! Endelig den følelsen jeg har lengtet etter. Men.. Jeg fant tilfeldigvis ut ved facebookprofilen hans at han har barn. Håpte det var onkelbarn men det er garantert hans. Jeg tror at moren har de meste parten av tiden, men han har kontakt med de. Jeg vet ikke hva greien min er, men jeg føler meg så knust! Jeg holder meg alltid langt unna de med barn men nå hadde jeg allerede klart å bli håpløst forelsket. Jeg føler også at det er annerledes når moren har barn fra før enn faren. Jeg vet ikke hvorfor, men det er kanskje mer vanlig. Jeg burde ha spurt han med en gang med tanke på alderen. Mest sannsynelig hadde ikke forholdet våres vart livet ut, som ved de fleste forhold, men jeg er så trist. Det er få ganger jeg er så forelsket. Jeg hadde virkelig savnet den følelsen og jeg kan kanskje si at det var deilig så lenge det varte. Men smerten etterpå er vond og gir meg mindre håp. Andre jeg kjenner har blitt sammen med menn med barn og fått nye unger sammen, så det er vel sikkert ikke det verste som kan skje. Hva hadde du gjort om du ble stormforelsket, ikke hadde barn fra før, og fant ut at drømmemannen hadde flere barn? Anonymkode: f7e40...567
Ananas. Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Om han virkelig er drømmemannen så ville jeg funnet ut av om han var villig til å prøve selv om jeg var usikker på det å være sammen med en med barn, og prøvd så godt jeg kunne å vende meg til tanken på - og deretter eventuelt livet med, både mannen og barna hans. 4
Kontormus Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Tja, gjelder ikke meg, men tror de fleste kaster seg på og regner med at mannen setter ny partner forran barn fra tidligere forhold. "Hvordan kan de la være" liksom. Men ikke gjør det... 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med å bli forelsket. Jeg vil ikke påstå at jeg er kresen, jeg kan være med gutter og holde på, men når det kommer til å bli forelsket så må alt klaffe. Føler at andre alltid har kjærester og ikke går singel lenge, men hos meg er det ikke like lett. Jeg trodde jeg fant drømmemannen. Jeg ble forelsket, fikk sommerfugler i magen og tenkte på han hele tiden! Endelig den følelsen jeg har lengtet etter. Men.. Jeg fant tilfeldigvis ut ved facebookprofilen hans at han har barn. Håpte det var onkelbarn men det er garantert hans. Jeg tror at moren har de meste parten av tiden, men han har kontakt med de. Jeg vet ikke hva greien min er, men jeg føler meg så knust! Jeg holder meg alltid langt unna de med barn men nå hadde jeg allerede klart å bli håpløst forelsket. Jeg føler også at det er annerledes når moren har barn fra før enn faren. Jeg vet ikke hvorfor, men det er kanskje mer vanlig. Jeg burde ha spurt han med en gang med tanke på alderen. Mest sannsynelig hadde ikke forholdet våres vart livet ut, som ved de fleste forhold, men jeg er så trist. Det er få ganger jeg er så forelsket. Jeg hadde virkelig savnet den følelsen og jeg kan kanskje si at det var deilig så lenge det varte. Men smerten etterpå er vond og gir meg mindre håp. Andre jeg kjenner har blitt sammen med menn med barn og fått nye unger sammen, så det er vel sikkert ikke det verste som kan skje. Hva hadde du gjort om du ble stormforelsket, ikke hadde barn fra før, og fant ut at drømmemannen hadde flere barn? Anonymkode: f7e40...567 -Vær forberedt på at hans barn ALLTID kommer først -Ikke bo med ham, det er barnas hjem - Treff ham når barna ikke er hos ham - Vær forberedt på at uansett årsak til brudd og hvem som ville hva: barnas mor vil alltid hate deg og trenere maks Anonymkode: 2430c...031
Polly Ester Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: -Vær forberedt på at hans barn ALLTID kommer først -- Selvfølgelig -Ikke bo med ham, det er barnas hjem -- livet stopper ikke opp etter et brudd. Det går fint å lage et hjem som inkluderer far og barn og ny samboer - Treff ham når barna ikke er hos ham -- etterhvert i et forhold vil det bli naturlig å involvere barna - Vær forberedt på at uansett årsak til brudd og hvem som ville hva: barnas mor vil alltid hate deg og trenere maks -- DET er så generaliserende at jeg fryser på ryggen... Det gjelder absolutt ikke alle. Jeg - og sikkert mange med meg - er ikke en hatefull person. Jeg hater ingen. Jeg er glad for at eksen min har funnet seg ei fornuftlig og kjempekoselig dame som er glad i datteren vår. Anonymkode: 2430c...031 TS. Jeg hadde muligens valgt bort den mannen uansett, men dette er bare teori for min del, siden jeg ikke har opplevd din situasjon. Jeg har barn selv og er ferdig med å få barn og jeg føler meg ferdig med småbarnstiden. Hvis jeg hadde blitt kjent med en mann som har små barn hadde jeg nok holdt meg unna. Endret 20. januar 2016 av Polly Ester 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med å bli forelsket. Jeg vil ikke påstå at jeg er kresen, jeg kan være med gutter og holde på, men når det kommer til å bli forelsket så må alt klaffe. Føler at andre alltid har kjærester og ikke går singel lenge, men hos meg er det ikke like lett. Jeg trodde jeg fant drømmemannen. Jeg ble forelsket, fikk sommerfugler i magen og tenkte på han hele tiden! Endelig den følelsen jeg har lengtet etter. Men.. Jeg fant tilfeldigvis ut ved facebookprofilen hans at han har barn. Håpte det var onkelbarn men det er garantert hans. Jeg tror at moren har de meste parten av tiden, men han har kontakt med de. Jeg vet ikke hva greien min er, men jeg føler meg så knust! Jeg holder meg alltid langt unna de med barn men nå hadde jeg allerede klart å bli håpløst forelsket. Jeg føler også at det er annerledes når moren har barn fra før enn faren. Jeg vet ikke hvorfor, men det er kanskje mer vanlig. Jeg burde ha spurt han med en gang med tanke på alderen. Mest sannsynelig hadde ikke forholdet våres vart livet ut, som ved de fleste forhold, men jeg er så trist. Det er få ganger jeg er så forelsket. Jeg hadde virkelig savnet den følelsen og jeg kan kanskje si at det var deilig så lenge det varte. Men smerten etterpå er vond og gir meg mindre håp. Andre jeg kjenner har blitt sammen med menn med barn og fått nye unger sammen, så det er vel sikkert ikke det verste som kan skje. Hva hadde du gjort om du ble stormforelsket, ikke hadde barn fra før, og fant ut at drømmemannen hadde flere barn? Anonymkode: f7e40...567 Det veldig vanlig at far har barn fra før. Det er derfor det det heter far. Samme gjelder for mor. Anonymkode: be6aa...82d 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #7 Skrevet 21. januar 2016 Med mindre du virkelig ikke vil ha en mann med barn fra før av, så skjønner jeg ikke at dette må være et problem. Dere kan da fremdeles få barn sammen dere to også, om dere vil det. I ditt tilfelle så hadde jeg bekymret meg mer for hva han tenkte om ditt potensiale som voksen omsorgsperson og kjæreste. Anonymkode: 6227e...69c 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #8 Skrevet 21. januar 2016 Hvordan dette går kommer mye an på hvem han er. En mann med barn fra før er jegnødt til å studere og revurdere noen omganger før jeg kaster meg ut i noe sånt. Det jeg sliter mest med er at man MÅ bo der hvor hans tidligere liv er, selvfølgelig ikke dumt pga menneskene (han, barn og barnas mor) men det er noe man må tenke på. Om du vil bo i en annen by så er du stuck der hvor barnet hans er. En annen ting er hvordan han stiller opp for barna sine, å se en fars glød og kjærlighet for barnet sitt er nydelig og viser hvor gode egenskaper han har/ikke har. Jeg hadde ikke likt en mann som ikke var dedikert i sitt eget barns liv pga at foreldrene ikke passet sammen. Venninna mi har møtt en sånn fyr - som ikke rører bleier, ikke bryr seg hvor ofte ungen er på besøk osv. Synes han er en gubbe! I tillegg hadde jeg nøye vurdert hans forhold til tidligere partner, hvordan de samarbeider og om det samarbeidet inneholder idioti. Hvordan han håndterer disse oppgavene og sitt tidligere liv betyr mte for meg - hvis jeg skal involvere meg. I tillegg må han ha lyst på barn og ikke være ferdig med sånt. Anonymkode: a8ea6...0f2 1
Okapi Skrevet 21. januar 2016 #9 Skrevet 21. januar 2016 Hvor gamle er dere? Reaksjonen er jo fullt forståelig om dere er tidlig i tjueåra, men om fyren er tredve er det da helt normalt at han har barn.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #10 Skrevet 21. januar 2016 Da har vi fra lært fra TS at drømmemannen ikke kan ha barn, da er det ikke lenger perfekt og alt er ødelagt. Hadde det ikke vært barn så kanskje TS hadde funnet noen annet feil med drømmemannen etterhvert? TS høres ut som en tikkende hormonboble som lever i et beskyttet skall, fjern fra virkeligheten. Anonymkode: 0f90d...b29 1
Okapi Skrevet 21. januar 2016 #11 Skrevet 21. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da har vi fra lært fra TS at drømmemannen ikke kan ha barn, da er det ikke lenger perfekt og alt er ødelagt. Hadde det ikke vært barn så kanskje TS hadde funnet noen annet feil med drømmemannen etterhvert? TS høres ut som en tikkende hormonboble som lever i et beskyttet skall, fjern fra virkeligheten. Anonymkode: 0f90d...b29 En tikkende...boble? :O 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #12 Skrevet 21. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har vi fra lært fra TS at drømmemannen ikke kan ha barn, da er det ikke lenger perfekt og alt er ødelagt. Hadde det ikke vært barn så kanskje TS hadde funnet noen annet feil med drømmemannen etterhvert? TS høres ut som en tikkende hormonboble som lever i et beskyttet skall, fjern fra virkeligheten. Anonymkode: 0f90d...b29 Hormonboble var ny... Så fordi en dame på dette lille forumet (i den store sammenhengen så er KG en liten fis) har sagt at hun ikke vil ha en mann med barn så gjelder det alle? For henne er det ikke perfekt lengre. For henne så er det en dealbreaker at han har barn fra før. For henne var det nok til at drømmen ble knust. Anonymkode: d9ea8...934
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #13 Skrevet 21. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hormonboble var ny... Så fordi en dame på dette lille forumet (i den store sammenhengen så er KG en liten fis) har sagt at hun ikke vil ha en mann med barn så gjelder det alle? For henne er det ikke perfekt lengre. For henne så er det en dealbreaker at han har barn fra før. For henne var det nok til at drømmen ble knust. Anonymkode: d9ea8...934 Egenskapen tikkende hormonbombe passer seg nok heller best til personen som skrev det Anonymkode: a8ea6...0f2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #14 Skrevet 21. januar 2016 Hadde det enda vært hormonbombe det sto så... Anonymkode: d9ea8...934
Okapi Skrevet 21. januar 2016 #15 Skrevet 21. januar 2016 Det er fortsatt bare januar, men jeg har ærlig talt tro på at "tikkende boble med skall" kvalifiserer til årets metafor. 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #16 Skrevet 21. januar 2016 Dersom du fant ut først nå (via facebook) at han har barn virker det jo som om følelsene har løpt litt løpsk og at du har utviklet en fantasi ang. denne fyren uten at du kjenner ham godt nok. Dersom dere faktisk datet hadde da dette kommet opp? Anonymkode: 2a9c8...41a 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #17 Skrevet 21. januar 2016 2 minutter siden, Okapi skrev: Det er fortsatt bare januar, men jeg har ærlig talt tro på at "tikkende boble med skall" kvalifiserer til årets metafor. hahaha ja Anonymkode: d9ea8...934
annebanane Skrevet 21. januar 2016 #18 Skrevet 21. januar 2016 Hvorfor fikk du ikke vite at han har barn før du ble "forelsket"? 1
Gjest incognita Skrevet 21. januar 2016 #19 Skrevet 21. januar 2016 Jeg ville heller aldri vært sammen med en mann med barn fra tidligere forhold. Han ville rett og slett ikke vært drømmemannen dersom han hadde hatt barn fra før. Det er vel en helt legitim preferanse å ha?
Olive_North Skrevet 21. januar 2016 #20 Skrevet 21. januar 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Jeg ville heller aldri vært sammen med en mann med barn fra tidligere forhold. Han ville rett og slett ikke vært drømmemannen dersom han hadde hatt barn fra før. Det er vel en helt legitim preferanse å ha? Dette tenker jeg også, og at han attpåtil ikke har fortalt at han har barn før hun fant det ut på face er jo enda en dealbreaker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå