Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nefertiti
Skrevet

Er denne akkurat som et pudder som du børster på? (ser slik ut på bildet av den :oops: )

Er denne bra?

Går det an å be om prøver av denne på parfymeri? (for så å evt. kjøpe den på nettet)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet
Er denne akkurat som et pudder som du børster på? (ser slik ut på bildet av den :oops: )

Er denne bra?

Går det an å be om prøver av denne på parfymeri? (for så å evt. kjøpe den på nettet)

(1) Ja, og den er veldig bra.

(2) Nei, dessverre. Men du kan be om å bli sminket med den.,

Skrevet

Har veldig lyst på den...men leser veldig varierende anmeldelser av den på makeupalley.com Spesielt urovekkende er at mange sier den gir blankt ansikt, det er det siste jeg trenger hjelp til ;)

Gjest Ethereal
Skrevet

Det mattende pudderet som hører med, fikserer sminken og gjør at den holder lenge. Men jeg synes også den kan se blank ut, det er akkurat som om den inneholder skimmer. Synes det ser fresht ut, jeg.

Skrevet
Det mattende pudderet som hører med' date=' fikserer sminken og gjør at den holder lenge. Men jeg synes også den kan se blank ut, det er akkurat som om den inneholder skimmer. Synes det ser fresht ut, jeg.[/quote']

Hm...jeg er som sagt veldig usikker. Det er jo en forskjell på fresh og blank. Mange produkter som ser bra ut min venninne med normal-tørr hud (feks dermalogica sheer tint), ser _ikke_ bra ut på meg. Men det er slettes ikke umulig at jeg kjøper den, må bare prøve den. Konseptet er kjempebra..

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har tørr hud, og synes Sheer Tint Moisture blir blank og seig på meg. ID, derimot (men nå skal jeg holde kjeft :wink: )...

Skrevet
Jeg har tørr hud, og synes Sheer Tint Moisture blir blank og seig på meg. ID, derimot (men nå skal jeg holde kjeft :wink: )...

Hehe...kjenner den følelsen. Forstår ikke at NOEN klarer seg uten shimmer fra Chanel..

Gjest Ethereal
Skrevet

Hehe...kjenner den følelsen. Forstår ikke at NOEN klarer seg uten shimmer fra Chanel..

Skimmer? hva? hvor? :sjarmor: Detaljene, pliiiiis!

Skrevet
[

Skimmer? hva? hvor? :sjarmor: Detaljene, pliiiiis!

Var kanskje litt teit å skrive det..fordi jeg tror det var limited edition. Men har hørt mye bra om skimmer fra Dior. (Forresten er jeg kjempeimponert over øyeskyggen som fulgte med Inside nå)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jane Iredales mineral foundation har litt mindre skimmer i seg. Du blir ikke blank på samme måte som ved en kremfoundation, her er det mer snakk om en fresh litt skimrende look! Vær forsiktig med påføringen så minimaliserer du denne skimringen hvis du ikke liker den.

• 2 uker senere...
Skrevet
Det mattende pudderet som hører med' date=' fikserer sminken og gjør at den holder lenge. Men jeg synes også den kan se blank ut, det er akkurat som om den inneholder skimmer. Synes det ser fresht ut, jeg.[/quote']

Gir meg ikke med spørsmål jeg gitt :P

Etheral, hvilket pudder er det du mener som "følger med" ? Jeg har bestemt meg for å bestille fra nettet.

HAr det løse pudderet fra før som jeg har kjøpt hos hudpleier. Jeg vil ha et som er litt lysere nå siden det går mot vinter. Tenkte jeg ville bestille dette mattende pudderet du mente også. Pr dags dato har jeg farge nr 4, ett eller annet. Tenkte kanskje prøve meg på nr 3..

Gjest Ethereal
Skrevet

Nr 3 er veldig rosatonet, så hvis du ikke har veldig rosatonet hud (er blond eller hvitaktig i huden), så bør du holde deg til den varme skalaen. Er den du har nr 4.53?

Det mattende pudderet heter Mineral Veil og er transparent.

Hvis det er 4.53 du har, tipper jeg nr 3 er neste nummer ned. Jeg hadde en link der du kunne se fargene bedre enn hos EDS, men den funket ikke lenger.

Eventuelt hvis du har 5.2, er 2.3 neste farge ned (den gultonede skalae), oifølge hudpleieren min.

Skrevet

Hjertlig Etherael, Det er 4,53 jeg har og nå har jeg bestilt det transparente pudderet og nr 2,3 medium beige. Takket være tips fra deg for jeg har gultoner i huden og kan ikke bruke rosatoner.

Emy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...