Bakgårds-katta Skrevet 14. juli 2002 #1 Del Skrevet 14. juli 2002 Hei ! Lurer på om deres barn har skoledag-bøker ? Hvilke bøker og hvorfor dette valget ? Noen som vet hvilke bøker som passer til de forskjellige klasse-trinnene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 15. juli 2002 #2 Del Skrevet 15. juli 2002 Snoopy-skoledagboken passer best for 3-7 klasse. Det samme med "Witch" og "Harry Potter". "Oh boy!" og "Plysj" passer best for 8-10, siden det er litt halvnakne gutter i de Noe mer jeg kan hjelpe med? *føler seg viktig for en liten stund* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakgårds-katta Skrevet 15. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juli 2002 Takker for svar Ice_White, vet ikke helt hva jeg skal kjøpe til ungene enda. Men vet hva jeg ikke skal kjøpe, ikke noen halvnakne gutter enda nei ! Og ellers takk, trenger ikke mer hjelp akkurat nå, men SKRIKER ut dersom jeg trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 16. juli 2002 #4 Del Skrevet 16. juli 2002 Ikke noe problem.. Husker at jeg synes Oh Boy! var såååå stas :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Em Skrevet 19. juli 2002 #5 Del Skrevet 19. juli 2002 Halloen! Jeg mener at du burde la ungene dine få velge selv! Det tror jeg de blir glad for! Da jeg var yngre hadde jeg tre dagbøker hvert år! En til Det Mest Private, en til lekser og en til Stikkord for dagene! Men jeg anbefaler deg dette: 1.-3 klasse: Trenger man ikke skoledagbøker! 4.-7 klasse: Snoopy, Ole brumm, Pusur, Harry Potter (7)8.-10. klasse. Plysj, Oh Boy, Topp Men for å gi en liten rettelse: DET ER IKKE HALVNAKENE MENN I ANDRE BØKER EN OH BOY!, I DE ANDRE (PLYSJ,TOPP) ER DET KJENDIS BILDER!!!! Lykke til med valget! :D EMMA :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå