Gå til innhold

sex-kropp-menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

jeg er ei jente på 25,( kjæresten er 30+) jeg har født 2 barn og med dere, førte det til meget slapp hud på magen og slappe pupper.

Det er så ille at fastlegen min hendviste meg til en kirurg.

jeg hadde 3 cm med løs hud på magen, men man måtte vist ha 4 for å få dette dekket. Jeg har ikke råd, eller mulighet til å punge ut disse pengene selv...

vel, det største problemet er at jeg har fått en kjæreste. Altså, verdens beste og snilleste mann!

Okei, greia er at han (hver kveld) vil at jeg skal kle av meg, når vi ligger på sofaen... Slik at han kan se meg, som han sier...

Og når det kommer til sexen, så klarer jeg ikke å slappe av, fordi jeg er så redd for at han skal synes at jeg er ekkel og stygg.

jeg fukserer mest på magen under hele sexakten.

Daglig sier han til meg at jeg er vakker, at det ikke er rart at menn altid kontakter meg med det ansiktet jeg har.. Men vel, hva med resten?

Jeg føler meg så stygg og ekkel og jeg synes faktisk at det er så ille og slitsomt (hvertfall det å kle av seg på sofaen) at jeg "vurderer" å avslutte forholdet ene og alene pga kroppen min..

Hver så snill hjelp meg, noen?

Hva synes menn om slike kvinner? Er det ekkelt?

jeg vil bare si at dette er permanent, det går ikke å trene bort...

Anonymkode: 8e005...33a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg selv kvinne og kan bare svare for det som er blitt meg fortalt. 

Jeg har har/har hatt en del kompiser, og det er faktisk flere som har fortalt at de synes det er veldig sexy med en kropp som du beskriver. En sa at det fineste han visste var slappe hengepupper som han virkelig kna. 

Jeg tror ikke han synes det er ekkelt om han kle av deg på den måten. Da synes han nok at du er fin som du er. 

Anonymkode: dfbda...fbc

• Liker 4
Skrevet

Som mann, med en kone med tilsvarende utfordringer,  kan jeg si at de problemene ikke plager meg. Hun har gitt meg to flotte barn og er en super livsledsager. At mage og pupper henger litt er ubetydelig i den sammenheng. Jeg elsker henne for den hun er, ikke for kroppen hennes. 

Ta det derfor helt med ro, jeg tror ikke han prøver å lure deg. Lær heller å sette pris på hverandres skavanker - for han er sikkert ikke perfekt han heller.

Anonymkode: d877a...106

• Liker 12
Skrevet

Er jo tydelig at han er glad i deg slik som du/kroppen din er.....hadde han ikke vært det...hadde han ihvertfall ikke bedt deg om å kle av deg på sofaen :-)

Han vil tydeligvis bare se mer av deg, og synes nok du er den flotteste dama i hans øyne. Er nok du som dessverre har litt feil fokus her :(

• Liker 4
Skrevet

Takk for svar .

Noen fler?

• Liker 2
Skrevet

Har du google triks for å bli mer fornøyd med kroppen ved sex? Uansett er jo ganske tydelig at mannen din elsker kroppen din.

• Liker 1
Skrevet

Han er voksen. Han skjønner at kroppen ikke blir det samme etter graviditet. :) 

Anonymkode: 5be8a...8cb

• Liker 4
Skrevet

men er det ikke turn off med slik kropp? Om en mann/dame kunne valgt bare på skjønnheten (kroppsmessig), så hadde h*n jo aldri valgt noen med slik kropp? Han ville jo glatt valgt den stramme kroppen med pupper som "sitter på plass"?

Gud, føler hele sexlivet mitt er ødelagt, og jeg er bare 25...

Skrevet
39 minutter siden, Summers skrev:

Har du google triks for å bli mer fornøyd med kroppen ved sex? Uansett er jo ganske tydelig at mannen din elsker kroppen din.

Nei? 😊

Gjest PetterPanne
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men er det ikke turn off med slik kropp? Om en mann/dame kunne valgt bare på skjønnheten (kroppsmessig), så hadde h*n jo aldri valgt noen med slik kropp? Han ville jo glatt valgt den stramme kroppen med pupper som "sitter på plass"?

Gud, føler hele sexlivet mitt er ødelagt, og jeg er bare 25...

Hvordan er sexlivet ødelagt? Har han slutta å ha sex med deg? Nå må du gi deg her, du sier selv han liker å se deg naken. Hvis han derimot trekker seg unna over lang tid og ikke har sex med deg, så er nok sexlivet ditt ødelagt ja.

Det sitter dypt inni hodet ditt. Jeg har forståelse for at du kan føle som du gjør, men ikke tro at typen din føler det samme. Ikke la en slik vond tanke knekke deg.

Du er en sterk kvinne som har født to barn. Selvfølgelig blir ikke kroppen den samme. Men det betyr ikke at kroppen blir total motbydelig. Hadde den vært motbydelig hadde ikke mannen din tatt på deg. Tenk på det du.

Vil du vite hva som tenner meg ihvertfall? Tanken på at dama tenner skikkelig på meg. Så prøv det neste gang. Rett fokuset ditt på mannen din og virkelig ta han. Få han til å føle seg begjært. Så skal du se hvor lite han bryr seg om litt slappe pupper eller hud på magen. 

Skrevet

Du må stole på det han sier ts og evt gå til en psykolog å jobbe med dette, hvis du ikke klarer å slå det til ro med deg. Du må for all del IKKE si dette til mannen din mange ganger, da det kan få han til å tenke mye på det etterhvert, fordi DU SELV har repetert det. Å være attraktiv handler om hvordan an ser på seg selv, og hvis man hele tiden påpeker at man er misforønøyd, at man skulle sett annerledes ut, vil det på sikt ødelegge det fine dere nå har. Gå inn i deg selv ts, sett pris på deg selv og det dere nå har! 

Anonymkode: 465f8...dd6

Skrevet

TS: Hvorfor tror du han ber deg kle av deg??? For å gjøre deg glad?

Anonymkode: decab...1c3

Skrevet

Jeg tror du skal stole på han og det han sier å slutte å være usikker på deg selv.

Selv synes jeg noen ungjenter som har blitt mor er noe av det mest interessane seksuelt, jeg vet ikke hvorfor.

Prøv noen andre stillinger som får deg til å ikke fokusere på magen? doggy, ligge på magen med rumpa i været? sistnevnte får deg til å eksplodere!

Noen av dem har skikkelig fine former, rumper og pupper... Bær deg med stolthet, du har født 2 friske jævelunger!

Skrevet
11 minutter siden, doing123 skrev:

Jeg tror du skal stole på han og det han sier å slutte å være usikker på deg selv.

Selv synes jeg noen ungjenter som har blitt mor er noe av det mest interessane seksuelt, jeg vet ikke hvorfor.

Prøv noen andre stillinger som får deg til å ikke fokusere på magen? doggy, ligge på magen med rumpa i været? sistnevnte får deg til å eksplodere!

Noen av dem har skikkelig fine former, rumper og pupper... Bær deg med stolthet, du har født 2 friske jævelunger!

:hug:

Skrevet

Takk for svar. ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...