waco Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Hallo nå tenkte jeg vi kunne hjelpe hverandre litt her. Jeg har som mange andre netflix og har sett min andel av serier og filmer. Mye dårlig og litt bra. Nå skal jeg legge frem mine fem favoritter, - eller serier og filmer jeg anbefaler til andre. Legg gjerne ut dine fem favoritter, - kriteriet er at du selv har sett filmen/serien og at du anbefaler den til andre. For eksempel å anbefale narcos når man ikke selv har sett den er ikke lov. Har man sett narcos og synes den er dårlig skal man heller ikke anbefale den. Min liste; Livet er for kort, - fantastisk morsom serie om dverg som heter warwic davis, - han har spilt i mange filmer. Blant annet i willow, i harry potter, og ikke minst så var han Ewok i star wars filmen "return of the jedi". Vi følger hans anstrengelser for å bli akseptert og godtatt av filmindustrien og av alminnelige høye-mennesker. Kids for cash, en meget bra dokumentar som forteller litt om det korrupte usa, hvor dommere dømmer ungdom til fengsler de selv eier. Metro Manila, en film fra fillippinnene som engasjerer og som gir nyanserte bilder om hvilken utfordringer mennesker i resten av verden lever under. Hvordan hadde norge sett ut uten NAV lurer du sikkert på , - velvel bare å se metro manila så får du en forståelse for hvordan det kunne vært her hjemme i norge også. How to make money selling drugs, - en egentlig litt for avansert dokumentar for den jevne kvinneguiden-bruker, men den er aldeles strålende i sin agenda om å bevise at desto mer kriminelt og forbudt et stoff er, - dess mer lukrativt og lønnsomt vil salget av det forbudte stoffet være. Folk flest vil synes dokumentaren er meget ubehagelig. hector and the search for happiness, - overraskende bra film om jakten og higen etter lykke. Skriv gjerne dine fem favoritter og ha gjerne en liten tekst om hver film/serie slik at man kan skjønne hva du snakker om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå