Gå til innhold

Kopiere bilder fra iPad til PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

iPaden min er helt full, og den funker ikke som den skal. Jeg vil gjerne gjenopprette den til fabrikkinnstillinger. Men den er full av bilder, så de må jeg legge over på PC først. Det merkelige er at når jeg kobler den til PC, og velger overfør bilder, så overfører den 15 bilder.... Det ligger 200 bilder på den, men altså bare 15. Det samme skjer når jeg prøver å gjøre det fra telefonen.

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På PCen  får jeg tilgang til en mappe på ipad'n. Så kopierer jeg bare alle bildene. Jeg gjør det altså fra PCen, ikke ipad'n. 

Andre måter å gjøre det på kan være å bruke Dropbox, kopier alle bildene dit. Dropbox gjør det sannsynligvis selv, ihvertfall skjer det på Android. 

Lykke til. 

Skrevet
18 timer siden, stan skrev:

På PCen  får jeg tilgang til en mappe på ipad'n. Så kopierer jeg bare alle bildene. Jeg gjør det altså fra PCen, ikke ipad'n. 

Andre måter å gjøre det på kan være å bruke Dropbox, kopier alle bildene dit. Dropbox gjør det sannsynligvis selv, ihvertfall skjer det på Android. 

Lykke til. 

Takk for tipset! I mappa ligger kun de 15 bildene... Kanskje de andre ligger i clouden? Hvordan får jeg tak i de da? *dum*

Skrevet
19 timer siden, Ella Grisella skrev:

iPaden min er helt full, og den funker ikke som den skal. Jeg vil gjerne gjenopprette den til fabrikkinnstillinger. Men den er full av bilder, så de må jeg legge over på PC først. Det merkelige er at når jeg kobler den til PC, og velger overfør bilder, så overfører den 15 bilder.... Det ligger 200 bilder på den, men altså bare 15. Det samme skjer når jeg prøver å gjøre det fra telefonen.

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Full av bilder... Også har du bare 200 på den. Det høres veldig merkelig ut. Tror det må være noe annet galt, hvis ikke du har minste minnet og fullt av spill og annet på den. Jeg har mange tusen bilder på min uten problemer. 

Anonymkode: 010c1...dc5

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Full av bilder... Også har du bare 200 på den. Det høres veldig merkelig ut. Tror det må være noe annet galt, hvis ikke du har minste minnet og fullt av spill og annet på den. Jeg har mange tusen bilder på min uten problemer. 

Anonymkode: 010c1...dc5

Neida, ikke full av bilder. Full av alt mulig drit :D Og funker ikke som den skal. Derfor jeg skal gjenopprette den. Derfor jeg må få tak i de 200 bildene før jeg gjenoppretter den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...