AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Jeg har en sinnarynke som er såvidt synlig,og har fått litt linjer fra nesen og ned mot munnen.Er det noen som kan anslå omtrent hvor mye det vil koste å fylle Restylane i disse? Er det for eksempel nok med 1 mL i hver?Jeg føler at spesielt sinnarynken gir meg et mer slitent og sinna uttrykk. Og hva er egentlig best for huden:Å starte med Restylane nå,eller vente til linjene er blitt mer markante? Anonymkode: 6d61e...581
Professor Orm Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Ville heller gått for botox, sannsynligvis vil behandler også anbefale dette. Restylane stimulerer til kollagenproduksjon (som jo i seg selv er bra), men det kan også gi ansiktet et litt oppblåst preg. Derfor er jeg selv skeptisk til fillers. Det kan være lurt å starte nå, blir den mer synlig, er det ikke sikkert den vil gå helt bort. Du må regne rundt 3000 kr.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 47 minutter siden, Professor Orm skrev: Ville heller gått for botox, sannsynligvis vil behandler også anbefale dette. Restylane stimulerer til kollagenproduksjon (som jo i seg selv er bra), men det kan også gi ansiktet et litt oppblåst preg. Derfor er jeg selv skeptisk til fillers. Det kan være lurt å starte nå, blir den mer synlig, er det ikke sikkert den vil gå helt bort. Du må regne rundt 3000 kr. Takk for svar.Har en sykdom som gjør at jeg ikke kan bruke Botox,så får håpe Restylane kan gi et bra resultat. Anonymkode: 6d61e...581
Professor Orm Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar.Har en sykdom som gjør at jeg ikke kan bruke Botox,så får håpe Restylane kan gi et bra resultat. Anonymkode: 6d61e...581 Aha, da er det klart du heller vil bruke restylane. Vil tro prisen på restylane blir omtrent den samme som for botox, men jeg kan ikke si sikkert. Ville gått inn på en klinikk og forhørt meg, det koster ingenting. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en sinnarynke som er såvidt synlig,og har fått litt linjer fra nesen og ned mot munnen.Er det noen som kan anslå omtrent hvor mye det vil koste å fylle Restylane i disse? Er det for eksempel nok med 1 mL i hver?Jeg føler at spesielt sinnarynken gir meg et mer slitent og sinna uttrykk. Og hva er egentlig best for huden:Å starte med Restylane nå,eller vente til linjene er blitt mer markante? Anonymkode: 6d61e...581 Behandleren vil nok sette botox i sinnarynken og restylane /juvederm i linjen fra nese mot munnen. Sikkert bare halv sprøyte på hver og tilsammen rundt 3-4000 Anonymkode: e3c54...dee
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar.Har en sykdom som gjør at jeg ikke kan bruke Botox,så får håpe Restylane kan gi et bra resultat. Anonymkode: 6d61e...581 Obs! Leste det nå. Anonymkode: e3c54...dee
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Jeg vil anbefale at du ikke får det gjort hos Hud & Hår Klinikken i Oslo. Dr Daniel Sister gjorde en forferdelig jobb og var i tillegg arrogant. Lykke til!! Anonymkode: a9b9a...176 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil anbefale at du ikke får det gjort hos Hud & Hår Klinikken i Oslo. Dr Daniel Sister gjorde en forferdelig jobb og var i tillegg arrogant. Lykke til!! Anonymkode: a9b9a...176 Ser du har skrevet det flere steder. Hva tok du og hva skjedde siden du ikke er fornøyd? Anonymkode: 6605f...b48 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 Den 02.03.2016 at 14.33, AnonymBruker skrev: Ser du har skrevet det flere steder. Hva tok du og hva skjedde siden du ikke er fornøyd? Anonymkode: 6605f...b48 Beklager sent svar. Jeg tok Botox i "øvre del av ansiktet". Det innebærer smilerynker, sinnarynke og panne. Jeg gikk til Dr Sister fordi han visstnok skulle være så flink. Jeg sa at jeg ville han skulle få det til å se naturlig ut, men resultatet ble et "frosset" og unaturlig utseende. En venninne av meg tok restylane i leppene og de ble deformert og klumpete. Hun gikk tilbake og klagde men Dr Sister var arrogant og sa at det sannsynligvis var noe hun selv hadde gjort etter behandlingen som hadde gitt dette resultatet. Han forsøkte ikke å rette opp og lot henne gå derfra selv om hun sa at hun var veldig misfornøyd. Innehaver av Hud & Hår Klinikken, Wenche Steen var også nedlatende og viste ingen forståelse. De er kun interessert i pengene og ikke kundens beste. Verste kundebehandling jeg har opplevd og jeg går aldri tilbake. Derfor råder jeg også andre til ikke å gå dit for å måtte oppleve det samme som vi gjorde. Anonymkode: a9b9a...176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå