Gå til innhold

Når menn tror at du er superforelska i dem, men du ikke er det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, så hva skjer med at noen gutter har så ekstremt høy selvtillitt at de uten noen grunn(!) begynner å tro at du er superforelska i dem og vil ha "lots of sex and babies"?

For noen år tilbake siden sluttet en av mine veldig gode kompiser å prate til meg og å henge med meg. Her om dagen kom vi i snakk, og han fortalte meg at jeg hadde jo begynt å bli så utrolig forelsket i han, at han var nødt til å trekke seg unna fordi han selv ikke var interessert i noe seriøst forhold.

Wait a minute, what?!

Åh jeg merker jeg irriterer meg grønn!!! Han har gått rundt i flere år og trodd at jeg var håpløst forelsket i han, noe som absolutt ikke har vært tilfellet! Merker jeg synes det er skikkelig pinlig, for min del. Jeg bryr meg mest fordi jeg føler jeg har tapt skikkelig ansikt ved at han har trodd det, og muligens fortalt det til våre felles venner. Selv om hvis noen skal være flau, så burde det vel være han?!

Hvordan kan noen menn være så ignorante og selvopptatt?!

Noen andre som har opplevd lignende?

Hvordan blir jeg kvitt denne frustrasjonen og hvordan kan jeg slutte å bry meg? -.-

(Og ja, jeg bryr meg litt for mye om hva folk mener, vet det er galt, og jobber med saken;))

Anonymkode: 0b2b1...f79

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok vendt ryggen mot denne altfor selvopptatte fyren og aldri hatt noe mer kontakt med ham. Jeg gidder bare ikke bruke tid eller energi på slike mennesker. Og så må man bare prøve å gi blaffen i hva han kan ha sagt til andre - et rykte får du ikke gjort så mye med.

Anonymkode: c420b...e95

• Liker 2
Skrevet

Det kan godt være at han er en selvopptatt drittfyr, men det er faktisk ikke alltid så lett å se forskjell på noen som liker deg og noen som bare vil være gode venner. Har skjedd med meg før at jeg har kuttet kontakt med jentevenner som jeg mistenkte likte meg litt bedre enn er sømmelig når jeg har kjæreste., men når det er tilfellet sier man det vel ikke slik det virket som om han hadde sagt det, uansett da, bare drit i ham om du synes han er en selvopptatt tosk, men om hans eneste forbrytelse er en misforståelse og han ikke har gått rundt å sagt det til folk osv synes jeg kanskje du er litt harsh, selv om "utrolig" osv er et lite tipoff på at han kanskje er en dust...

• Liker 1
Skrevet

Spurte du ikke der og da? Det naturlige hadde jo vært å bedt om eksempler. Det er sjelden at slikt er tatt ut av løse luften.

Kanskje har han problemer med å lese signaler, kanskje er du lite bevisst hvilke signaler du sender ut. Kanskje er det litt av begge deler.

• Liker 2
Skrevet

Haha, ja har faktisk opplevd å få en kommentar ".. så NÅ er du interessert ja!".

Eh... nei. Heller ikke da. Bare i et litt kosete, men vennskapelig humør.

Anonymkode: 2ab53...e8d

Skrevet

Har opplevde at en kompis av ei venninne trodde jeg var interessert. Han gikk rundt å fortalte det til flere, før ei da ny venninne av meg som er venninne av han spurte om jeg var hun som var så forelsket i han. Var ikke noe tvil om at han mente meg. Innbilske idiot. Fatter ikke hvorfor han trodde det når jeg flørtet med andre mannfolk, og til og med hadde kjæreste en periode da jeg liksom skulle være så forelsket i han. Nå hang vi ikke sammen i det daglige, men møttes ofte på grunn av felles venner. 

Anonymkode: d6e2c...e43

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så hva skjer med at noen gutter har så ekstremt høy selvtillitt at de uten noen grunn(!) begynner å tro at du er superforelska i dem og vil ha "lots of sex and babies"?

For noen år tilbake siden sluttet en av mine veldig gode kompiser å prate til meg og å henge med meg. Her om dagen kom vi i snakk, og han fortalte meg at jeg hadde jo begynt å bli så utrolig forelsket i han, at han var nødt til å trekke seg unna fordi han selv ikke var interessert i noe seriøst forhold.

Wait a minute, what?!

Åh jeg merker jeg irriterer meg grønn!!! Han har gått rundt i flere år og trodd at jeg var håpløst forelsket i han, noe som absolutt ikke har vært tilfellet! Merker jeg synes det er skikkelig pinlig, for min del. Jeg bryr meg mest fordi jeg føler jeg har tapt skikkelig ansikt ved at han har trodd det, og muligens fortalt det til våre felles venner. Selv om hvis noen skal være flau, så burde det vel være han?!

Hvordan kan noen menn være så ignorante og selvopptatt?!

Noen andre som har opplevd lignende?

Hvordan blir jeg kvitt denne frustrasjonen og hvordan kan jeg slutte å bry meg? -.-

(Og ja, jeg bryr meg litt for mye om hva folk mener, vet det er galt, og jobber med saken;))

Anonymkode: 0b2b1...f79

Hahahaha! Takk! Denne unnskyldningene skal jeg jammen skrive meg bak øret slik at jeg har noe å komme med dersom noen noensinne lurer på hvorfor jeg forsvant ut av livet deres.

"Jo, du begynte jo å bli så utrolig forelsket i meg, at jeg måtte bare dra meg litt unna!"

Da får de tydeligvis noe å henge seg opp i slik at de slipper å pønske mer på den egentlige årsaken :tommelsmil:

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Haha, opplevde noe sånt i går faktisk. 

Er en fyr jeg har møtt gjennom en felles hobby, og vi dro ut og drev med denne hobbyen sammen, og etter hvert begynte han å si ting som at han ville bli trøtt på jobb for han hadde jo "spoken with a beautiful girl all night", og på morgenen sendte han "good morning, beautiful". Også snakket vi om et sted, og han begynte å si at om han skulle på date, ville han tatt med jenta dit. Jeg er ikke interessert i denne fyren i det hele tatt, og likte ikke at han begynte å snakke om sånt, også sa han "what would you say if I asked you on a date to that place?" og jeg tenkte neeei.. der kom det og sa sorry, men jeg dater ikke for tida, men takk for tilbudet. Og han bare "hahahah! Trodde du jeg ba deg på date?! Det er hyggelig at du tror at jeg vil ta deg med på date altså, men jeg lurte bare på hva du syntes om stedet, hahaha.. you're a beautiful girl so I'm flattered that you think I would ask you out".

Han fikk avslag og reagerte med å si at det hele var en misforståelse og prøve å få meg å se dum ut. Jeg skjønner ikke helt hvorfor han skulle være "flattered" av at jeg sa blankt nei til en date med ham, men men. 

Jeg tror de bare liker tanken på at noen liker dem... og kanskje de liker deg tilbake, men ikke tør  si det direkte og derfor må kaste ballen over til oss. 

Skrevet

Jepp har opplevd at gutter nærmest begynner å unnskylde seg etter vi har hatt sex fordi de '' ikke ønsker kjæreste akkurat nå'', og jeg bare ''hæ? når ble dette et tema?''.

Skrevet
6 timer siden, KapteinJ skrev:

Det kan godt være at han er en selvopptatt drittfyr, men det er faktisk ikke alltid så lett å se forskjell på noen som liker deg og noen som bare vil være gode venner. Har skjedd med meg før at jeg har kuttet kontakt med jentevenner som jeg mistenkte likte meg litt bedre enn er sømmelig når jeg har kjæreste., men når det er tilfellet sier man det vel ikke slik det virket som om han hadde sagt det, uansett da, bare drit i ham om du synes han er en selvopptatt tosk, men om hans eneste forbrytelse er en misforståelse og han ikke har gått rundt å sagt det til folk osv synes jeg kanskje du er litt harsh, selv om "utrolig" osv er et lite tipoff på at han kanskje er en dust...

Hvis man aldri gjør noe for å være annet enn venner, så ser jeg ikke noe som helst grunn for at menn skal begynne å innbille seg at man er interessert i noe annet enn vennskap med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...