Tuddelidu Skrevet 11. oktober 2004 #1 Del Skrevet 11. oktober 2004 For litt over et år siden kjøpte jeg meg ei gastrolux traktørpanne, og jeg har vært kjempefornøyd helt til i dag; Nå ser jeg at det er små "bobler" langs kanten i bunnen, og bare man skraper bittelitt på dem med en negl løsner belegget . Hvorfor skjer dette? Er det vits i å klage på det? Tuddelidu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 11. oktober 2004 #2 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ja det hadde jeg klagd på, med mindre det er fastbrent fett som løsner og ikke belegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nei, det er nok selve belegget, panna får en helt annen farge under når jeg skraper det bort. Panna er jo bare 1 år gammel, og kostet meg borti 1000 kr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 11. oktober 2004 #4 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nei, det er nok selve belegget, panna får en helt annen farge under når jeg skraper det bort. Panna er jo bare 1 år gammel, åg kostet meg borti 1000 kr... Kommer ikke Gastrolux produkter med garanti? Uansett, en panne til en såpass høy pris skal holde i mange år ved riktig bruk. Ta den med dit du kjøpte den, det høres nesten ut som en produksjonsfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 11. oktober 2004 #5 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dette er vel innlysende men den pannen må du ikke finne på å bruke til mat noe mer. Det kan fatisk være svært skadelig å få i seg partikler fra belegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #6 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dette må du klage på! Gastrolux reklamerer jo med at man kan bruke vinkelsliper på pannen uten at belegget blir ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 11. oktober 2004 Neei, jeg har ikke så lyst å få i meg titan, for å si det sånn :-? Jeg har en gryte, også den fra gastrolux, som fungerer fint som stekepanne imens. Har jo flere panner også, men er så fornøyd med dette merket; så lett å steke, uten fett og kjempelett å holde ren, så jeg håper virkelig jeg kan få en ny. Får ringe butikken i morgen (kjøpte den der foreldrene mine bor, bor ikke der selv lengre) og høre hva de sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg får ny stekepanne Dama i butikken sa det måtte være en produksjonsfeil, for sånn skulle det IKKE være! Godt å møte på noen som kan sin kundebehandling av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. oktober 2004 #9 Del Skrevet 13. oktober 2004 Så deilig å høre at NOEN ganger er det lett å få ting til å skje, i stedet for å streve i ørti tusen år for å bli hørt... Flott at dama skulle gi deg ny panne! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ja, jeg har nettopp holdt på i over 1,5 måned for å få meg en ny pc - og ble jo nærmest målløs da dama i andre enden sa det var bare å komme med den gamle så skulle jeg få ny med en gang, jeg trengte ikke garantibeviset engang (og det var bra for det vet jeg jammen ikke hvor er :oops: )! *lykkelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå