Givenchy Skrevet 20. januar 2016 #41 Del Skrevet 20. januar 2016 Håper virkelig TS er en spøkefugl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #42 Del Skrevet 20. januar 2016 Nei den var ikke kul, kanskje en gang på 90 tallet ja. Anonymkode: 677ad...db3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astrix01 Skrevet 20. januar 2016 #43 Del Skrevet 20. januar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det beltet gjorde alt 10 x verre. Du finner bedre slengbukser der ute, som er mer moteriktig. Anonymkode: 58aeb...d33 Forslag? BTW, så syns jeg beltet var kult jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #44 Del Skrevet 20. januar 2016 Denne tråden er litt morsom. Jeg var (stort sett) voksen på 90-tallet, og har faktisk ikke noe imot å få tilbake moten som var på den tiden. På 80-tallet var jeg derimot barn/tenåring, og ingen skal klare å få meg til å hoppe på 80-tallsmoten en gang til. Kan jeg få lov til å tippe at dere som er aller mest negative til 90-tallsstilen var barn/tenåringer på den tiden? Eller slår teorien min feil? (For å presiisere: Teorien min er at de fleste for evig og alltid avskyr den stilen som var moderne den gangen de selv var på vei fra barn til voksen, og prøvde å finne ut hvem de var.) Anonymkode: 9ccb3...a4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 20. januar 2016 #45 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg har visst åpnet en tråd fra 1992. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #46 Del Skrevet 20. januar 2016 6 minutter siden, Astrix01 skrev: Forslag? BTW, så syns jeg beltet var kult jeg da! Kunne kanskje vært, om det hadde hatt bedre passform. Som det er er det bare klumpete og rart, og ødelegger inntrykket av buksa. Det står liksom opp, i stedet for å følge fasongen på buksene og hoftene til hun som har den på. Anonymkode: 9ccb3...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 20. januar 2016 #47 Del Skrevet 20. januar 2016 Ikke fin. Bukse er jo uansett vanskelig å kjøpe, hun bør jo prøve hvordan den sitter. Men den buksa var ikke fin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 20. januar 2016 #48 Del Skrevet 20. januar 2016 Syns den hvite er finest. Om den er i svart (ikke den grå på bildet), hadde jeg kanskje likt den best. Det er faktisk blitt mer og mer populært å kjøpe/bruke lignende bukser. Ser flere jenter (vgs elever) som bruker lignende sånne slengbukser. Så lenge slengbuksa ikke er i ola, men stoff syns jeg det er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. januar 2016 #49 Del Skrevet 20. januar 2016 Det som er greia med at gamle trender blir mote igjen, er at den nye moten gjerne bare er inspirert, altså det blir en modernisert versjon. Er jo ikke sånn at nøyaktig samme mote kommer tilbake i sykluser. Den er jo alltid litt/mye forandret på. Så nei. De buksene er ikke spesielt fine synes nå jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #50 Del Skrevet 20. januar 2016 Blodharry!! Anonymkode: 74ae4...e8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 20. januar 2016 #51 Del Skrevet 20. januar 2016 Udregelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jokkmokk Skrevet 20. januar 2016 #52 Del Skrevet 20. januar 2016 8 timer siden, Margit Spat skrev: Den hvite var veldig 1998, men den grå så slett ikke så ille ut, selv om den er ganske lav i livet og er utstyrt med et belte som ikke akkurat gjør antrekket classy. Slengbukser er absolutt på vei tilbake, men stoff og snitt må velges med omhu. Ikke alt ser bra ut, og ikke alle kler alt. Jo, men ikke 90talls sleng av den typen. For å svare mannen: dersom dama di går sånn kledd, kjør på. Om hun går kledd som kvinner flest idag; styr milevis unna. Gi henne gavekort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zyria Skrevet 20. januar 2016 #53 Del Skrevet 20. januar 2016 nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #54 Del Skrevet 20. januar 2016 Utrolig stygg, og ser ut som kvaliteten er elendig. Anonymkode: c12b1...829 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egraf Skrevet 20. januar 2016 #55 Del Skrevet 20. januar 2016 Beklager, men nei. Utrolig stygge begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 20. januar 2016 #56 Del Skrevet 20. januar 2016 4 timer siden, Astrix01 skrev: Ja, jeg husker godt Tobacco-buksene! Kule bukser det! Har du den buksa enda eller? Har den fortsatt, og den passer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 20. januar 2016 #57 Del Skrevet 20. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden er litt morsom. Jeg var (stort sett) voksen på 90-tallet, og har faktisk ikke noe imot å få tilbake moten som var på den tiden. På 80-tallet var jeg derimot barn/tenåring, og ingen skal klare å få meg til å hoppe på 80-tallsmoten en gang til. Kan jeg få lov til å tippe at dere som er aller mest negative til 90-tallsstilen var barn/tenåringer på den tiden? Eller slår teorien min feil? (For å presiisere: Teorien min er at de fleste for evig og alltid avskyr den stilen som var moderne den gangen de selv var på vei fra barn til voksen, og prøvde å finne ut hvem de var.) Anonymkode: 9ccb3...a4a Var tenåring på 90-tallet og synes fortsatt mye er tøft! Bruker mye av de klærne fra den tiden og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astrix01 Skrevet 20. januar 2016 #58 Del Skrevet 20. januar 2016 1 time siden, Jolene skrev: Var tenåring på 90-tallet og synes fortsatt mye er tøft! Bruker mye av de klærne fra den tiden og Det er bra! 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #59 Del Skrevet 20. januar 2016 Synes buksa ser trashy ut, hadde tippet den var kjøpt fra en bod i verste turist-Bulgaria. Anonymkode: 074f3...2b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. januar 2016 #60 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden er litt morsom. Jeg var (stort sett) voksen på 90-tallet, og har faktisk ikke noe imot å få tilbake moten som var på den tiden. På 80-tallet var jeg derimot barn/tenåring, og ingen skal klare å få meg til å hoppe på 80-tallsmoten en gang til. Kan jeg få lov til å tippe at dere som er aller mest negative til 90-tallsstilen var barn/tenåringer på den tiden? Eller slår teorien min feil? (For å presiisere: Teorien min er at de fleste for evig og alltid avskyr den stilen som var moderne den gangen de selv var på vei fra barn til voksen, og prøvde å finne ut hvem de var.) Anonymkode: 9ccb3...a4a Vel, jeg har alltid vært skikkelig glad i den 60 talls buksa, den med skikkelig STOR sleng helt siden jeg første gang så det som barn. Jeg synes da at den 90 talls slengen ligner litt mer på slengen fra 70 tallet. Men tipper nok at siden jeg er en av de minst moteriktige personene så ville nok ikke flest folk på kg ha godtatt måten jeg liker å gå kledd. Jeg syntes da at begge de buksene var fine, men som sagt jeg har alltid digget sleng. Jeg likte jo slengbukser allerede før det ble mote på 90 tallet. Det vil alltids være noe en liker og misliker fra alle tidene tror jeg, og sjølv om jeg er skikkelig glad i slengbukser så kan det være noe annet jeg ikke liker. De buksene jeg synes er irritable er bukser som er skikkelig tette nederst, typisk skinny jeans? Huff! Synes ikke noe særlig om de buksene. Men dette er min personlige mening, og hvis andre liker det så er jo det helt greit. Kan se fint ut på dem. Endret 20. januar 2016 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå