Gå til innhold

Er denne buksa kul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Astrix01
43 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Aiaiai, hvis kjæresten min kjøpte meg verdens styggeste bukse for å få kamuflert lårene mine :ler:Fornærme smak OG størrelse i ett, sikker suksess! 

Ville satsa på å spørre henne først jeg, TS :) 

Snakker jo ikke om å kamuflere låra eller fornærme størrelsen hennes! Jeg syns ho er flott, og liker at ho har litt lår! 😊 Og jeg vet jo at ho liker bukser med sleng! Er jo bare at nesten alle bukser nå om dagen er stramme helt ned!

Mener du virkelig at det er verdens styggeste bukse? Hvorfor det?

5 minutter siden, Astrix01 skrev:

Snakker jo ikke om å kamuflere låra eller fornærme størrelsen hennes! Jeg syns ho er flott, og liker at ho har litt lår! 😊 Og jeg vet jo at ho liker bukser med sleng! Er jo bare at nesten alle bukser nå om dagen er stramme helt ned!

Mener du virkelig at det er verdens styggeste bukse? Hvorfor det?

Jeg var ikke helt seriøs altså, unnskyld hvis du synes jeg var frekk. :) 

Neida, ikke verdens styggeste, men jeg får nok i overkant sterke nittitallsassosiasjoner til å klare å se objektivt på den. :) 

Den hvite var fæl (men så kan jeg sjelden fordra hvite bukser), men den grå kunne jeg godt finne på å kjøpe. Men jeg hadde droppet beltet, alt det gjør er å ødelegge fasong/linjer i mine øyne. Så brede belter må ha mye bedre "passform" enn som så. 

Anonymkode: 9ccb3...a4a

• Liker 1

Annonse

Gjest Astrix01
2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg var ikke helt seriøs altså, unnskyld hvis du synes jeg var frekk. :) 

Neida, ikke verdens styggeste, men jeg får nok i overkant sterke nittitallsassosiasjoner til å klare å se objektivt på den. :) 

90-talls stilen er vel på vei inn igjen, er den ikke det a? Jeg ser ikke noe negativt med det!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...