Carmen_ Skrevet 22. oktober 2004 #41 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg er redd for: - sykdommer - døden - edderkopper - snakke i tlf med ukjente - å fly - å sitte på å bilen med en som kjører fort - kakerlakker (værste dyret jeg vet om) - og mørket jah :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 22. oktober 2004 #42 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg er veldig redd for å miste noen jeg er glad i,særlig min mor siden faren min er død.Jeg er redd når jeg jobber natt for at noen skal snike seg inn og knivstikke meg eller noe(jobber helt alene).Redd for å gå alene på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 22. oktober 2004 #43 Del Skrevet 22. oktober 2004 Mine største frykter gjennom livet har vært: å bli gal/å miste kontrollen over meg selv døden angstanfall Livredd, kan jeg hjelpe deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 22. oktober 2004 #44 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg er kristen og livredd for å dø. Tenker mye mer på det nå etter at jeg fyldte 30. Det kalles vel en 30 års krise. Mangen varme til alle redde her inne. Vi får prøve å støtte hverandre på best mulig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandula Skrevet 23. oktober 2004 #45 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg er livredd for tannlegen... Når jeg får innkallelse får jeg helt panikk,- jeg begynner å kaldsvatte, blir klam i hendene, og det føles som om alt inni meg blir sugd ut av meg gjennom en slange...(det føles hvertfall veldig tett, og det knyter seg helt). Dagene før jeg skal til tannlegen gruer jeg meg så fælt at jeg ikke klarer å spise, sove eller konsentrere meg! Det er helt forferdelig. Jeg sitter i tannlegestolen og gråter... Det er ikke særlig morsomt når man egentlig er voksen! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feather.. Skrevet 24. oktober 2004 #46 Del Skrevet 24. oktober 2004 For noen år siden var jeg redd for det aller meste. Jeg kan nevne noen eksempler: - Jeg turte hverken ringe eller ta telefonen - Turte ikke kjøpe billett på bussen for da måtte jeg si til sjåføren hvor jeg skulle. Sørget alltid for å ha busskort. Det verste som kunne skje på bussen var at noen satt seg ved siden av meg sånn at jeg måtte si ifra når jeg skulle av. Har mange ganger sittet på aaaaltfor langt fordi jeg ventet på at sidemann skulle gå av. - Turte ikke hente posten eller gå ut av huset med mindre jeg hadde sjekket at det ikke var en person å se, i frykt for å treffe naboer eller andre som kunne finne på å si hei til meg. - Turte ikke gå i butikker jeg aldri hadde vært i før, eller gjøre ting jeg ikke hadde gjort før. (For eksempel betale med kort i butikk..) - Turte ikke gå på restaurant eller andre steder som krevde at jeg måtte si noe til noen (f.eks bestille mat) I tillegg var jeg vel redd for stort sett alle andre ting også Heldigvis har det blitt bedre med årene. Fortsatt sliter jeg med endel ting. Jeg er generelt veldig usikker, trives ikke med å få oppmerksomhet, og oppsøker vel ikke akkurat nye ting. Telefonskrekken sitter fremdeles i, og jeg sjekker alltid vinduet før jeg går i postkassa. Allikevel er hverdagen mye enklere nå, men det er noe jeg må jobbe aktivt med hele tiden. Jeg vet at det skal veldig lite til for at ting faller tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå