AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Hei, for en tid tilbake sluttet jeg på hormonprevensjon i fire måneder. På de fire månedene fikk jeg aldri mensen. Nå går jeg på ppiller, men et annet merke enn sist. Vi har tenkt til å begynne prøving i mai, og jeg lurer på hvordan dere gjorde det mens dere ventet på mensen? Det er jo så usikkert om den uteblir pga syklusstull eller fordi man faktisk er gravid.. Testet dere ofte, eller utsatte prøvingen til mensen kom tilbake? Hvor mange måneder med uteblitt mens før dere kontaktet lege? Anonymkode: 765dc...3af
Gjest Badebuksa Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Hva mener du med "bruke kondom eller teste ofte"? Hvis du ønsker å bli gravid, må du ikke bruke kondom. Du ønsker det først i mai? Da bør du bruke kondom frem til da, men vær obs på at jo flere prøveperioder du kutter ut, jo lengre tid tar det å bli gravid. Testing er alltid lurt uansett om man går på prevensjon eller ikke...
vea Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Jeg fikk ikke tilbake mensen før etter 6-7 måneder, brukte kondom i mellomtiden selv om jeg ikke fikk mensen, og sluttet/slurvet litt med kondom når vi følte det ikke var "så nøye lenger", ble ikke gravid før etter jeg hadde hatt mensen. Men selv om mensen ikke kommer tilbake betyr ikke det at en ikke kan bli gravid. Bruk kondom i tiden en ikke ønsker å bli gravid, går dere inn for det så dropp prevensjon i det store å hele
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Vi ønsker å begynne å prøve i mai. Hos dere der mensen lot vente på seg i mange måneder, jeg bare lurer på om dere levde i usikkerhet hver uke og testet ofte? Man aner jo ikke om man er gravid eller ikke.. Anonymkode: 765dc...3af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå