Gå til innhold

En DYKTIG lege/hudpleier/sykepleier til "fillers" i Stavanger området

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en som er VELDIG DYKTIG til å fylle på "fillers" i under øynene. Jeg har veldig mørke ringer, dette skyldes genetisk.

Kjenner du noen som du er fornøyd med som har gjort dette spesifikk type inngrep (eller du kan godt dele erfaring med andre type inngrep også)? Eller noen du ikke er fornøyd med og hvorfor (hva gjorde du?)? Det er ganske mange der ute, så jeg vil velge en som har lang erfaring og som er dyktig. Dette er litt fordi det er så pass nær øynene mine, og ikke på lepper eller kinnbein, liksom.

Hadde jeg hatt mulighet, så hadde jeg gått til henne. Men bor ikke i Oslo, så det blir litt vanskelig.

*Bildet er fra www.beauty-medcare.no*

restylane_oyne.jpg

Anonymkode: 6babe...55b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som har noe innspill/prøvd dette i det hele tatt? :-(

Skrevet

Nå bor ikke jeg i Stavanger, men jeg vil likevel komme med en generell anbefaling: gå til en lege/kirurg og ikke en hudpleier. Området under øynene er veldig sensitivt, og krever en behandler med gjennomgående kjennskap til øyets anatomi. Jeg spurte om dette hos sykepleieren som fylte på leppene mine, og hun sa hun ikke behandlet dette området på grunn av manglende erfaring. Hun nevnte at det har vært tilfeller der behandler har truffet blådårer til øyet og ført til at pasienten fått øyeskader.

Anonymkode: 7f05d...c73

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå bor ikke jeg i Stavanger, men jeg vil likevel komme med en generell anbefaling: gå til en lege/kirurg og ikke en hudpleier. Området under øynene er veldig sensitivt, og krever en behandler med gjennomgående kjennskap til øyets anatomi. Jeg spurte om dette hos sykepleieren som fylte på leppene mine, og hun sa hun ikke behandlet dette området på grunn av manglende erfaring. Hun nevnte at det har vært tilfeller der behandler har truffet blådårer til øyet og ført til at pasienten fått øyeskader.

Anonymkode: 7f05d...c73

Det er slikt jeg også tenke. Tusen takk for tilbakemelding i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...