Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en god fuktighetskrem å abefale meg til mine legger/lår. De er tørre, i sær leggene.

Noen gode tips? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv med ssaltcrub tilsatt olje, helt suverent. I perioder har jeg vært så tørr på leggene at jeg får tynne sprekker i huden. Med saltscrub trenger jeg ikke krem etter dusjen, og effekten holder leng. Fantastisk mot små nupper i huden å, blir så glatt og myk etterpå! Du kan lage sjøl, men jeg foretrekker ferdigkjøpt.

Skrevet

Hei!

Ja,har noe å anbefale...L'orèals Nutri lift for tørr hud er SUPER! Har også tendenser til tørre/flassede legger,men de er blitt bort etter at jeg begynte med denne. Er billig og drøy!!

Har du rue/flassede partier gjør babyoil susen....

Håper du finner noe!

de jeg har nevt er iallfall gode!!!

Skrevet

Hei!

Ja,har noe å anbefale...L'orèals Nutri lift for tørr hud er SUPER! Har også tendenser til tørre/flassede legger,men de er blitt bort etter at jeg begynte med denne. Er billig og drøy!!

Har du rue/flassede partier gjør babyoil susen....

Håper du finner noe!

de jeg har nevt er iallfall gode!!!

Skrevet
Prøv med ssaltcrub tilsatt olje' date=' helt suverent. I perioder har jeg vært så tørr på leggene at jeg får tynne sprekker i huden. Med saltscrub trenger jeg ikke krem etter dusjen, og effekten holder leng. Fantastisk mot små nupper i huden å, blir så glatt og myk etterpå! Du kan lage sjøl, men jeg foretrekker ferdigkjøpt.[/quote']

Hvor får man kjøpt dette?

Gjest Ethereal
Skrevet

Du kan mikse havsalt og olivenolje selv, eller du kan kjøpe en skrubb på Vita som inneholder havsalt.

Skrevet

Sånne såpe-butikker pleier å ha det. Er en her i Trondheim, scruben heter "Sluscious salt scrub, Lemon n Lime", merket er De Laurier. Men hva butikken heter, det må jeg se etter om neste gang jeg er i byn, har aldri egentlig lagt merke til navnet.... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...