AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Her om dagen forandret den pålogget-lista på Facebook seg sånn helt plutselig. Mener den som er helt til høyre på skjermen. Tidligere kunne jeg se de personene jeg snakker mest med og kjenner nedover den lista, enten som pålogget eller frakoblet (pluss noen få ekstra som jeg aldri snakker med, da). Men nå er det plutselig BARE ukjente folk der, som jeg aldri snakker/har snakket med eller vært på profilen til. Når jeg prøver å søke etter nære venninner osv, så får jeg ofte opp at de er pålogget, så det har ikke noe med pålogget/frakoblet å gjøre heller. Noen som vet om det går an å endre dette? Er jo ikke katastrofe, men ganske irriterende. Anonymkode: 4c148...31f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 På min er med hvefall mulig å redigere. Helt øverst på lista, vedsiden av der det står favoritter, står det rediger. Anonymkode: 2ece4...993
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: På min er med hvefall mulig å redigere. Helt øverst på lista, vedsiden av der det står favoritter, står det rediger. Anonymkode: 2ece4...993 På "rediger profil" på venstresiden av skjermen? Hvor på den knappen kan man redigere den lista med påloggende venner? Anonymkode: 4c148...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå