Gå til innhold

Masse symptomer og negativ test 11dpo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en del symptomer. Men jeg trodde man hadde hcg  (det det heter?) I urinen når man har mye symptomer? 

• Mensen murringer /smerter 
  • Tydelige blodårer på brystene 
  • Smerter/ømme bryster. Kan nesten ikke gå før det er vondt. 
  • Større(mye større) sånn rundt brystvorten og mørk ring rundt.
  • Småkvalm hele tiden. 

Testet idag på Morgenurin . 11dpo. Negativ. 

Burde jeg vente litt til eller er All håp ute?

Anonymkode: a15d4...b37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her.. hadde også blødning 3-4dager etter EL. Hadde litt blod på fi geren for 2-3 dager siden og trodde mebsen kom. Ingenting enda.. Masse utflod. Masse lotion aktiv slim (hvit). Beklager detaljer. 😕 når jeg går på do etter smertene fordi jeg tror mensen starter. Så har jeg enten ingenting, slim eller masse utflod. 😣 vet at jeg hadde EL. Bombesikker da jeg hadde el slim og sluttet samme dag. Hadde samleie dagen før og etter el. Glemte å skrive at jeg har en del strikking der nede.  

Skrevet

Alt håp er da ikke ute før du evt får mensen! Så vent til IKM og test da. Lykke til!

Anonymkode: 49c39...48c

Skrevet

11dpo her også, med kritthvit test. Vi mæ nok bare smøre oss med tålmodighet. Selv har jeg mensenmurringer og er sliten slik jeg pleier før mens, så jeg venter vel litt på TR i dag/morgen

Skrevet

Kjipt med kritthvit test. 😕 

Men når man har andre symptomer man inne har hatt på disse 2 åra. Og har masse symptomer. Er det ikke HCG som gjør sånn at du får symptomer? Eller kan man teste negativ forde fordi det er for lite hcg i urinen til den fanger opp?

Skrevet

De tidlige gravidsymptomene skyldes som oftest økt produksjon av progesteron. Dessverre det samme som skjer før mensen, så symptomene kan bli veldig like kraftig pms. Kvalme kan skyldes hcg, men samtidig kan man også bli kvalm av annen forhøyet hormonproduksjon... 

Må nok bare vente og se :)

Anonymkode: b4254...77c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De tidlige gravidsymptomene skyldes som oftest økt produksjon av progesteron. Dessverre det samme som skjer før mensen, så symptomene kan bli veldig like kraftig pms. Kvalme kan skyldes hcg, men samtidig kan man også bli kvalm av annen forhøyet hormonproduksjon... 

Må nok bare vente og se :)

Anonymkode: b4254...77c

Takk for svar. 😊 

Ja er bare å vente å se. Bare så kjedelig. Slitt mef skikkelige murringer. Men kommer bare andre ting ut.. 🙈

Skrevet

Ofte så er tidlige symptomer rett og slett ett symptom på at man kjenner altfor godt etter..

Du må vente til IKM og ta en test da.

Anonymkode: d5484...02b

Skrevet

Ja vi hadde tatt pause fra prøvingen i er halvt år og begynt for fult. Så kan være ja. Hvis ikke mensen kommer før søndag. Kjøper jeg test på mandag.  

Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...