Gå til innhold

Klarer ikke å bedømme meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om jeg ser veldig bra ut eller bare rar og usymmetrisk ut, har holdt meg stort sett i mitt eget selskap og jeg er 20 år gammel. Flere som har det problemet? Har aldri opplevd å få seriøse kommentarer og folk har oppført seg så forskjellig mot meg, at jeg ikke helt vet hva som er sant.

Klarer ikke å se feil ved mitt eget ansikt, bortsett fra at nasen er noen mm skjeiv og at jeg synes jeg har kjedelige øyne. I mørkere rom som oftest kan jeg se ok ut, mens jeg på noen bilder (har få bilder av meg) ser jeg ut som et av de merkeligste mennesket jeg har sett. 

Klarer ikke helt å forstå øynene mine... synes de kan se bra ut noen ganger, eller i riktig belysning mens det er helt motsatt andre ganger. 

Anonymkode: 446e3...05d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi er vel ofte litt inhabile når det kommer til bedømming av oss selv.

Anonymkode: 8ecab...976

• Liker 3
Skrevet

Jeg klarer heller ikke bedømme mitt eget utseende. Er jeg en 1'er eller en 10'er? Jeg aner ikke, klarer ikke se det. Men andre mennesker beskriver meg som pen, attraktiv og sexy. Jeg blir ofte sjekket opp, og venner sier at de legger merke til at andre ser på meg når jeg er ute blant folk. Jeg skjønner det bare ikke. Synes jeg ser helt nøytral ut. Det verste er når noen påstår at jeg VET at jeg er attraktiv, og at jeg har selvtilliten min derfra. Men nei, det vet jeg ikke. 

Anonymkode: 30fc1...7bf

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg føler meg som en 10'er når jeg ser meg selv i speilet, men på bilder ser jeg ut som en 1'er :tongue:

Skrevet

enig, jeg klarer heller ikke se meg selv med andres øyne. Skjønner ikke at folk klarer det jeg. Som dere sier folk sier jo så mye forskjellig, i tilegg kommer jo det non verbale kroppsspråket. Noen ganger gjør tilbakemeldingene at jeg føler meg dritbra, andre dager ikke.

Kommer litt ann på om jeg har en god dag eller ikke. Er ikke lett nei:klem:

Gjest cheshirecat
Skrevet

....spiller det noen rolle....? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...