AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Hei, jeg er en ung mann uten utdanning på 21 år som bor i Drammen, etter 2 år som aktiv arbeidssøker uten hell har jeg gått lei, og jeg er villig til å reise landet rundt for å få meg fast stilling. Her i byen og nærområdene er jobbmarkedet håpløst. Hvor i Norge kan jeg enkelt få meg jobb? reiser til karasjok om det trengs. Anonymkode: 804cd...df4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 beklager pinlig skrivefeil, jeg har ikke sovet på lenge. "Hvor må kan jeg flytte for å få jobb?" Anonymkode: 804cd...df4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Fiskerinæringen langt nord trenger alltid folk.... Anonymkode: b5e95...1be
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Hei Jeg synest du burde få deg en utdanning jeg, da stiller du mye sterkere i fremtiden også. Hva har du gjort de årene som er gått siden skolen? Tenker på hva du har på CV til nå. Desverre så er det slik at papirer og skole teller litt. Hilsen en med 3 år skole og en helt grei jobb. Anonymkode: 1df03...317
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå