AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Jeg tenker, selv om "alt annet" skulle være greit, så er det kanskje én ting som bare får deg til å tenke "naaai..." og gå videre. Hos meg er det - menn i singletter (enda verre hvis den er utringet). Skjønner at det er stas å vise frem det man har jobbet for, men det er ikke helt min stil. Heldigvis for dem finnes det plenty med jenter som liker buffe gymkarer. - menn med smykker (enten så er det gullenker eller så er det sånne "sydensmykker" i tre..), sorry, men nei - menn med bilde av barn (med mindre det er spesifisert at det er onkelbarn eller annet) - menn med "det uttrykket". Klarer ikke beskrive det, men det er litt sånn nedenfra-og-opp-bilde og seriøst/morskt uttrykk som er ment for å virke "tøft" - menn med oppstilte helfigursbilder i f.eks speil på treningsrom, kun for å vise muskler - menn med for mye tatoveringer. Litt kan være fint, men synes ikke det er fint nedenfor skjorteermet eller ovenfor kragen, f. eks - menn som ikke har noen bilder som virkelig viser hvem det er for noen. Et bilde av en kompisgjeng, et babybilde, et bilde i fullt snowboardutstyr med briller og hele pakka, og et bilde på laang avstand. Hvem/hva er du egentlig? De fleste nevnt ovenfor virker bare for glatte og er ikke helt min smak.. Sist, men ikke minst, og litt ulikt de andre: - menn som er så utroolig fine at jeg bare vet at jeg ikke er bra nok for dem, selv om jeg til vanlig er fornøyd med meg selv. Hadde ikke turt å møte dem uansett, haha Noen andre? Er lov for både menn og kvinner, hetero og homo å kommentere her altså, så vi trenger ikke bare snakke om mannlige profiler, selv om jeg selv er en heterofil kvinne. Anonymkode: 96dc8...ba0 14
Gjest PetterPanne Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Du virker utrolig usikker på deg selv. Hva er galt med muskler og tatoveringer? Hva tenner du på om du ikke liker typisk maskuline menn? Personlig sveiper jeg ikke til venstre på damer på tinder. Som kompisen min sier: " kommer ingen vei med å være kresen"
saltyliquorice Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Hater sånne dype singletter jeg også. Er egentlig enig med deg på de fleste punktene (overfladisk kanskje, men sånn er det noen ganger), minus det aller siste 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Et øyeblikk siden, PetterPanne skrev: Du virker utrolig usikker på deg selv. Hva er galt med muskler og tatoveringer? Hva tenner du på om du ikke liker typisk maskuline menn? Personlig sveiper jeg ikke til venstre på damer på tinder. Som kompisen min sier: " kommer ingen vei med å være kresen" Er jeg usikker på meg selv fordi jeg har en annen smak? Det er massevis av mannfolk som faller innenfor den kategorien jeg virkelig liker, bare at det er ikke trådens tema. Det er ingenting galt med det. Det har jeg heller aldri sagt. Jeg har bare sagt at det er ikke det jeg personlig synes er finest, når det blir snakk om mengder. Jeg liker naturlig, slanke menn. Fotballspillerkropp passer kanskje mer min smak enn en som henger i styrkerommet på treningsstudio og bygger muskler. Men det var ikke det jeg ville diskutere i denne tråden. Det er lov til å være uenig med meg, og det håper jeg også andre er, slik at vi kan få litt forskjellige svar i denne tråden. Men innenfor tema, helst. Anonymkode: 96dc8...ba0 23
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 9 minutter siden, PetterPanne skrev: Du virker utrolig usikker på deg selv. Hva er galt med muskler og tatoveringer? Hva tenner du på om du ikke liker typisk maskuline menn? Personlig sveiper jeg ikke til venstre på damer på tinder. Som kompisen min sier: " kommer ingen vei med å være kresen" Ble du litt truffet? Lol. Anonymkode: 10cf1...be1 24
Doge Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 Jenter med fæle bryn, som det dessverre er så fryktelig mange av, sveiper jeg vekk så fort jeg kan 16
Registrert Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 Automatisk venstre: -Jenter med rare kantete øyenbryn. Ser unaturlig ut. -Jenter med for mye sminke på alle bildene. -Hvis det er mer enn en person i det første bildet, med mindre de alle er pene. -Hvis det første bildet ikke viser annsiktet og øynene tydelig. Mange med solbriller, ute av fokus, dårlig oppløsning. -Hvis profilteksten er et grammatisk massemord. Større sjanse for høyresveip hvis -Du har en profiltekst, og den beskriver deg selv og ikke bare hva du ikke vil ha. -Du har både bilder med smil og helfigur. -Instagram koblet til Tinder. Viser at du nesten helt sikkert ikke er en spam bot. Et must hvis du er 24-25 og har et internasjonalt navn. 4
Gjest Trollkarlen Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 1 time siden, Doge skrev: Jenter med fæle bryn, som det dessverre er så fryktelig mange av, sveiper jeg vekk så fort jeg kan Haha! Ja, er en del som har fått et helt vrengt syn på egne bryn etter å ha sminka seg så mye i speilet. Seriøst jenter, ikke bruk dette eller dette når dere fikser bryna.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #9 Skrevet 20. januar 2016 3 minutter siden, Trollkarlen skrev: Haha! Ja, er en del som har fått et helt vrengt syn på egne bryn etter å ha sminka seg så mye i speilet. Seriøst jenter, ikke bruk dette eller dette når dere fikser bryna. Uff ja, har vært skyldig i det selv i min tidligere ungdom. Ser tilbake på det med grøss nå, haha. Heldigvis har jeg blitt bedre på å se verdien av "less is more" og naturlig look med årene. Er jo ikke så artig å bli likt for noe du ikke er heller, så kan liksågodt la sitt naturlige jeg skinne gjennom. Anonymkode: 96dc8...ba0 1
annebanane Skrevet 20. januar 2016 #11 Skrevet 20. januar 2016 Menn som poserer på baderom/treningstudio (som oftest i baris/singlet), de som ikke smiler, alt for solbrune menn, de med tribal-tatovering og lenke rundt halsen, og menn som ikke har et eneste bilde av bare seg. Ja. Stort sett det. 8
Gjest Kim Skrevet 20. januar 2016 #12 Skrevet 20. januar 2016 De som bare har skitur, sydentur eller "action" bilder av seg selv. Damer som virker high maintenance, masse sminke, designervesker osv. De som har hester eller hunder på bildene sine. ( katter er dog et stort pluss :-) ) og ellers de som ikke passer min smak, kan være en kombinasjon av utseende, stil, og veldig ofte hva de skriver om seg selv. Er det veldig klisje og sukkersøtt, langt til høyre politisk eller religiøst/alternativt, så hopper jeg over.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #13 Skrevet 20. januar 2016 Muskelbiffer. Spesielt om de går i singlet. De går lynraskt i nei-bunken. Og menn med Polo Ralph Laurent-skjorter. Søker ikke harry muskler eller snobber. Har fyren bilde av seg selv i pudder, eller høyt til fjells, så er han innafor. Bør se helt normal ut. Jeg liker de faktisk uten særlig hår på hue også jeg Anonymkode: 742be...0ac 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #14 Skrevet 20. januar 2016 5 timer siden, Kim skrev: De som bare har skitur, sydentur eller "action" bilder av seg selv. Damer som virker high maintenance, masse sminke, designervesker osv. De som har hester eller hunder på bildene sine. ( katter er dog et stort pluss :-) ) og ellers de som ikke passer min smak, kan være en kombinasjon av utseende, stil, og veldig ofte hva de skriver om seg selv. Er det veldig klisje og sukkersøtt, langt til høyre politisk eller religiøst/alternativt, så hopper jeg over. Actionbilder og toppturer er det verste jeg ser jenter har på sin profil. Blir ikke imponert om du har vært på Trolltunga eller har hoppebilde på Preikestolen. Anonymkode: 29033...a00 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #15 Skrevet 20. januar 2016 Smykker, grove skrivefeil, bilbilder, selfies foran speil (gjerne i bar overkropp) og FRP sveipes alltid bort her.. Anonymkode: 894ef...711 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #16 Skrevet 20. januar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker, selv om "alt annet" skulle være greit, så er det kanskje én ting som bare får deg til å tenke "naaai..." og gå videre. Hos meg er det - menn i singletter (enda verre hvis den er utringet). Skjønner at det er stas å vise frem det man har jobbet for, men det er ikke helt min stil. Heldigvis for dem finnes det plenty med jenter som liker buffe gymkarer. - menn med smykker (enten så er det gullenker eller så er det sånne "sydensmykker" i tre..), sorry, men nei - menn med bilde av barn (med mindre det er spesifisert at det er onkelbarn eller annet) - menn med "det uttrykket". Klarer ikke beskrive det, men det er litt sånn nedenfra-og-opp-bilde og seriøst/morskt uttrykk som er ment for å virke "tøft" - menn med oppstilte helfigursbilder i f.eks speil på treningsrom, kun for å vise muskler - menn med for mye tatoveringer. Litt kan være fint, men synes ikke det er fint nedenfor skjorteermet eller ovenfor kragen, f. eks - menn som ikke har noen bilder som virkelig viser hvem det er for noen. Et bilde av en kompisgjeng, et babybilde, et bilde i fullt snowboardutstyr med briller og hele pakka, og et bilde på laang avstand. Hvem/hva er du egentlig? De fleste nevnt ovenfor virker bare for glatte og er ikke helt min smak.. Sist, men ikke minst, og litt ulikt de andre: - menn som er så utroolig fine at jeg bare vet at jeg ikke er bra nok for dem, selv om jeg til vanlig er fornøyd med meg selv. Hadde ikke turt å møte dem uansett, haha Noen andre? Er lov for både menn og kvinner, hetero og homo å kommentere her altså, så vi trenger ikke bare snakke om mannlige profiler, selv om jeg selv er en heterofil kvinne. Anonymkode: 96dc8...ba0 Signerer alle!! Det blir ikke mange menn igjen, men kvalitet er viktigere enn kvantitet. Anonymkode: cfbb9...bee 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #17 Skrevet 20. januar 2016 10 timer siden, PetterPanne skrev: Du virker utrolig usikker på deg selv. Hva er galt med muskler og tatoveringer? Hva tenner du på om du ikke liker typisk maskuline menn? Personlig sveiper jeg ikke til venstre på damer på tinder. Som kompisen min sier: " kommer ingen vei med å være kresen" Hvis du sveiper alt til høyre så er det du som ikke kjenner deg selv godt nok til å vite hva du vil ha. Anonymkode: cfbb9...bee 7
Gjest PetterPanne Skrevet 20. januar 2016 #18 Skrevet 20. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvis du sveiper alt til høyre så er det du som ikke kjenner deg selv godt nok til å vite hva du vil ha. Anonymkode: cfbb9...bee Vet hva jeg vil ha etter at det blir match. Er jeg ikke interessert ignorerer jeg jenta. Verre er det ikke
skyflakes Skrevet 20. januar 2016 #19 Skrevet 20. januar 2016 Klarer dessverre ikke ta personer med mye skrivefeil seriøst på et såpass overfladisk medie som det tinder er. Ellers sviper jeg vekk alle med typisk harry-look, det er noe særdeles usexy med folk som har russ/røplebilder fra 2007 og tre bilder av bilen sin. 13
Rammfrø Skrevet 20. januar 2016 #20 Skrevet 20. januar 2016 (endret) Noen grunner om menn som får meg til å automatisk sveipe 'Nei': Toppløse bilder (med mindre de er på badetur) Posere med et kjøretøy Turbilder, spesielt syden og fjell Kleine selfies de tar hjemme på soverommet eller noe Tonnevis av tatoveringer og/eller smykker Røykebilder eller bare med sigaretter (Absolutt det verste jeg vet) De uten bilde av seg selv om det så er tomt eller av noe random Skrivefeil Endret 20. januar 2016 av Rammfrø 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå