Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.:)
Er det noen som har peiling på keratin hair extensions her? Lurer på om det går an å bruke samme keratinfestene da man må flytte opp håret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du mener punkt-fester med keratin?! Nri, disse kan ikke brukes om igjen..

Anonymkode: dfc38...392

Skrevet

Yes.. var nok de jeg mente. Kan man få tak i nye keratin evt hvor? 

Skrevet

Du kan nok ikke bruke den type ext om igjen, som du kan med tape-ext. Festene på punkt-ext  smeltes når en fester det til håret. Jeg har aldri hørt st man kan sette på nye festepunkter på punkt-ext. 

Anonymkode: dfc38...392

Skrevet

Keratinfester smeltes inn i håret, og varer som regel i 4-5 mnd. 

Ettersom keratinen er 'brent inn' i håret, vil det kreve sterke midler for å fjerne dem. Dessuten er jo selve håret uansett utrolig slitt etter så lang tid. Men jeg er ikke frisør, så vet ikke om det er mulig. Det vil forundre meg isåfall. 

Jeg har hatt mine tapefester i 4 måneder nå, jeg har mistet en del hår på noen av dem. Kan nok 'tyne dem ut' i to skifter til, men da er det ikke mye igjen, og jeg mister lite hår. :)

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar, jenter. :tongue: Da blir det tape neste gang 😄 Mange pakker trenger man?

Skrevet
31 minutter siden, Bella123 skrev:

Takk for svar, jenter. :tongue: Da blir det tape neste gang 😄 Mange pakker trenger man?

Det er veldig individuelt, og umulig å svare konkret på. Det kommer an på hvor langt/tykt hår du har i utgangspunktet, hvor stort hode du har, og hva som er formålet. Skal du bare tilføre volum, krever det naturlig nok færre pakker enn om du skal forlenge håret også. 

Jeg begynte med 6 pakker (Great Lenghts), men har nå gått ned til 4 pga håret har vokst. Jeg forlenger og fyller på volum, og har i utgangspunktet tykt hår. 

Det beste med tape i mine øyne er at det sliter langt mindre enn keratin. :)

• Liker 1
Skrevet

Ok. Har tykt og fyldig hår ned til skuldrene. ☺ Så spørs om 4 pakker holder? 😄 

Skrevet
8 timer siden, Bella123 skrev:

Ok. Har tykt og fyldig hår ned til skuldrene. ☺ Så spørs om 4 pakker holder? 😄 

Skal du forlenge eller er du i utgangspunktet ute etter volum? Kommer også an på om du har stort/lite hode. Vil anbefale at du tar turen innom frisøren og be han/hun ta en vurdering. Hvis du bor i Oslo kan jeg anbefale Adam&Eva i Nedre Slottsgate. Har prøvd Hendrix Hair også, men ble ikke fornøyd. 

• Liker 1
Skrevet

Tenkte å få det lengre da. 😉 Har heller ikke så stort hodet , men passe ☺

Skrevet
14 timer siden, Bella123 skrev:

Tenkte å få det lengre da. 😉 Har heller ikke så stort hodet , men passe ☺

Ingen selvfølge det, de fleste gjør det faktisk for volum. Lykke til, håper du blir fornøyd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...