Gå til innhold

Kissingball!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, idag dukket det opp noe nytt for meg, kissingball... Er det noe nytt vi har begynt med her? Syntes det var utrolig stilig, litt utenom det vanlige 👍😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det? Har aldri hørt om det. 

Hvis det er "noe nytt vi har begynt med her", hjelper det om du sier hvor "her" er, og hva dette dreier seg om.

Anonymkode: 7ea5a...b30

Skrevet

Her, da mente jeg i Norge, iom at det er et engelsk ord 😊 Ser det blir brukt som brudebukett, kilde bilder fra pinterest😘

Skrevet

Og hva er Kissingball? 

Eller mener du at vi skal google for å finne ut hva det er? 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tenkte vel at de som vet hva det er, kunne svare 😉image.thumb.png.fe46e7770d5708eb283961d4

Endret av Sjefskokka
Skrevet

Jeg googlet det, og da så det ut til å være en mer forseggjort utgave av en mistelteinkvast, altså en juledekorasjon? :vetikke: 

Anonymkode: 579f4...aa4

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Sjefskokka skrev:

Tenkte vel at de som vet hva det er, kunne svare 😉image.thumb.png.fe46e7770d5708eb283961d4

Altså en brudebukett i et kjede?? 

• Liker 2
Skrevet

Ja 😊😅

Skrevet
7 minutter siden, Sjefskokka skrev:

Ok, da er vi andre stille. Alle vi  som ikke vet hv det er. 

(Ser du er ny her. Tips: Gi litt mer info når du poster ting? Da er det så mye lettere og hyggeligere å svare). 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da er vi andre stille. Alle vi  som ikke vet hv det er. 

(Ser du er ny her. Tips: Gi litt mer info når du poster ting? Da er det så mye lettere og hyggeligere å svare). 

Det er så typisk KG å heve seg over andre ved å si "ser du er ny her" eller "du må være veldig ung". I mine øyne er ikke det så veldig hyggelig...

TS, jeg har sett slike blomsterbuketter før, men visste ikke hva det het. De er jo ganske fiffige. Det blir sikkert en trend etterhvert her også. :)

Anonymkode: b9e84...1e4

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det er ikke noe nytt påfunn. Slikt så jeg bilde av i et album en blomsterforhandler viste meg før jeg skulle gifte meg, og det begynner å bli nærmere ti år siden nå. Dog tror jeg det kun var 1 bilde omtrent jeg så av det, og det har jo ikke være en veldig trend i Norge, akkurat. Hver sin smak. :)

Skrevet

Synes vanlig bukett er finere :)

Anonymkode: 1172b...48a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...