Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om gode produkter for menn? Tenker da spesielt på hudprodukter. Ønsker å få bedre hud spesielt i ansiktet. Er 22 år og sliter fortsatt med noen kviser i ansiktet, ikke det store utbruddet lenger, men kommer en og annen.

Sliter også med tørr og stygg hud etter dusj/barbering.

Vil ha perfekt hud, noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville prøvdt Dermalogica sine produkter. Helt uten parfyme,hudpleier selger dem,men gå inn på lookfantastic.com og se hva som er best for uren hud.de En skin kit er for acne prone og en annen oily skin.ar prøvepakker til ca 200kr ,slik at du får prøvdt de litt.

Skrevet

Min kjære har en Biotherm T-zone krem som han er veldig fornøyd med. Han har også hud som får en kvise i ny og ne.

Skrevet
Min kjære har en Biotherm T-zone krem som han er veldig fornøyd med. Han har også hud som får en kvise i ny og ne.

Enig med forslaget Biotherm.

Gjest Bertine
Skrevet

Biotherm er helt genial, mannen min bruker den.

Skrevet
Biotherm er helt genial' date=' mannen min bruker den.[/quote']

Min mann også. Han er kjempefornøyd !

Skrevet

Hvor får man kjøpt en slik? bor i oslo, men kan også bestille fra nettet om det er billigere.

Skrevet

Du får kjøpt Biotherm i parfymerier, jeg vet at Esthetique har.

Skrevet

Bodyshop har jo en velværeserie for menn. Kanskje du finner noe der som passer?

Gjest Tristessa
Skrevet

Kjæreste har barbersaker fra Lancome og American Crew, og er kjempefornøyde med dem. De har mye i hudpleie også. American Crew fås på www.lookfantastic.com til en mye rimeligere pris enn her til lands. Verdt et forsøk, ellers er jo Biotherm bra det også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen min er veldig fornøyd med Dermalogica prøvepakken jeg bestilte til han på www.lookfantastic.com :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...