Gå til innhold

Kan jeg sette meg på ansiktet hans for at han skal slikke meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holder på med en fyr, kun for sex. Har så lyst til å sette meg på ansiktet hans for at han skal slikke meg. Aldri gjort det før sånn med noen. Kan jeg bare sette meg over ansiktet hans når vi koser før sex, eller må jeg spørre han om det er greit? Han liker å slikke meg, og jeg føler stemningen kan bli litt "ødelagt" hvis jeg spør når vi holder på. Samtidig er jeg redd for at han ikke vil like det hvis jeg gjør det. Skal selvfølgelig bare sitte lett over så han får puste skikkelig.

Dere gutter, liker dere at jenta sitter over ansiktet deres når dere slikker hun, eller liker dere å slikke hun i andre stillinger? Er dette en ekkel stilling for dere?

Anonymkode: b7a44...47f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holder på med en fyr, kun for sex. Har så lyst til å sette meg på ansiktet hans for at han skal slikke meg. Aldri gjort det før sånn med noen. Kan jeg bare sette meg over ansiktet hans når vi koser før sex, eller må jeg spørre han om det er greit? Han liker å slikke meg, og jeg føler stemningen kan bli litt "ødelagt" hvis jeg spør når vi holder på. Samtidig er jeg redd for at han ikke vil like det hvis jeg gjør det. Skal selvfølgelig bare sitte lett over så han får puste skikkelig.

Dere gutter, liker dere at jenta sitter over ansiktet deres når dere slikker hun, eller liker dere å slikke hun i andre stillinger? Er dette en ekkel stilling for dere?

Dette tenner veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet neimen ikke. Det kommer vel fullstendig an på fyren? Noen ville elsket det, andre ville opplevd det ubehagelig. Du kjenner ham bedre enn oss, men man bør kanskje trå litt varsomt likevel. Ble litt i tvil her, jeg.

Tanken er i grunn ganske hot. Skulle likt å satt meg på en fyr selv, men hadde nok aldri turt uten at han tok initiativ til det.

Anonymkode: 7c9a1...5a0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anser det som vanlig høflighet å  på et eller annet vis spørre før man evt. setter seg på noen sitt ansikt.

Anonymkode: ace72...3eb

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han liker å slike deg gjør at du har en god sak. Når han ligger på rygg, ak deg oppover han helt til du skrever over ansiktet hans og han kan nå deg med tunga. Deretter er det bare å prøvesitte, først litt løst og senere med litt tyngde, samtidig som du er lydhør for hans signaler. Hvis det er en mann som liker det, vil du skjønne det ut fra måten han reagerer på. Jeg tror de fleste menn som iker å slikke også liker det i denne stillingen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du setter deg slik at knærne din er de du sitter / støtter deg med, på hver side av hodet hans

Anonymkode: 688f1...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at det er litt vanskelig å vite om du skal gjøre det. Noen elsker det, mens andre ikke takler det. Som jente synes jeg det er ubehagelig siden jeg er redd jeg skal kvele han :fnise:

mitt forslag er at du snakker med han før dere skal ha sex om dette. Da trenger ikke du å være bekymra for at han skal synes dette er ugreit før du gjør det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du, men ikke hopp oppå. Gi han anledning til å gi tegn om at han ikke vil. 

Du kan for eksempel reise deg forsiktig opp fra 69-posisjon. Sørg for å gi han noen pustepauser :fnise::P

Anonymkode: fd9ae...ba0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja du kan sette deg på ansiket hans.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres litt ut som et overgrep, spør du meg.

Anonymkode: 313b0...0c3

de møtes for sex, men om hun setter seg på ansiktet hans for å motta oralsex så er det overgrep?
skjerp deg, og spar heller anklagene til når de virkelig trengs.
vi vet alle hva som skjer om man skriker ulv ulv ulv for ofte.

Endret av herremann
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det synes jeg du skal prøve. Sitt på huk først og så sett deg bedre til rette. 

Når dama gjør det på meg bare slikker jeg i vei, så kan hun selv bestemme hvor hun vil ha tunga. 

Hvis virkelig liker det, kan du snu deg rundt, så du ser mot føttene hans. Med tunga på klitoris kommer nesa midt i vagina åpningen. Perfekt for åndedrettskontroll. Prøv i noen sekunder før du løfter deg litt opp så han får puste. Kommer litt ann på hvor kinky han er ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han liker å slikke deg, så tror jeg han vil digge det. Du trenger ikke si så mye, men du kan jo liksom la det skinne igjennom at "nå setter jeg meg på ansiktet ditt..." og så bare kjør på.

Jeg for min del liker det veldig godt. Det er en veldig behagelig stilling for munnsex, siden alt liksom er der det skal være. man trenger ikke strekke eller bøye nakken eller støtte seg på noe, eller sitte i en ukomfortabel stilling. Bare positive ting å si om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han er glad i å slikke, og kanskje spesielt hvis han liker at du er dominant syns jeg du skal forsøke. Men er du usikker kan du jo lufte det litt for ham først. Min oppfatning er at de fleste menn liker det. Selv syns jeg det er litt kleint å sitte oppå ham, alltid litt bekymret for om han får puste, eller jeg sitter litt for høyt så han får vondt i nakken, men det er bare å føle seg frem. Mange liker også å sitte slik som i 69, evt kan du begynne med det hvis du er glad i å suge, selv foretrekker jeg å "sitte" fremover, føler det er mer kleint når nesa stikker nærmere bak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg ofte gjort på menn, alle har elsket det, så er da bare å forsøke, Han får gi beskjed om han ikke vil det. Du merker det fort om han bare såvidt slikker borti eller begraver seg i både kjønn og rumpe. Sistnevnte har alltid skjedd her :fnise:

Anonymkode: 7d547...b4e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...