AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Del Skrevet 19. januar 2016 Hva legger dere i ordet pen? Får jevlig høre at jeg er pen og søt. Av og til sier noen vakker. Anonymkode: 823f9...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Del Skrevet 19. januar 2016 Når jeg sier det til noen er det ansiktet jeg sikter til, at de har et pent/vakkert ansikt. Anonymkode: b274a...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Del Skrevet 20. januar 2016 Får høre det samme hele tiden selv, men jeg er absolutt helt fullstendig gjennomsnittlig. Skjønnhet kommer ann på øyet som ser og er umulig å definere som en allmenn mal. Anonymkode: 3ef6f...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 20. januar 2016 #4 Del Skrevet 20. januar 2016 Hvis noen kaller andre for pen, går jeg ut i fra at det er fordi det er det de mener og synes, altså at vedkommende er pen. Kan det i det hele tatt legges noe annet i det? Hvorfor skulle noen tolke "pen" som noe annet enn pen? Hvis du er pen, ser du pen ut. Når noen slenger på vakker, er du høyst sannsynligvis pen. Søt også, det er jo veldig positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Del Skrevet 20. januar 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva legger dere i ordet pen? Får jevlig høre at jeg er pen og søt. Av og til sier noen vakker. Anonymkode: 823f9...349 Har du bildet da ? Så skal jeg si hva jeg synes også. :-) Anonymkode: 62899...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calleia Skrevet 20. januar 2016 #6 Del Skrevet 20. januar 2016 Når jeg hører ordet "pen" tenker jeg først og fremst på utstråling. "Søt" tenker jeg kanskje litt barnslig og umoden utgave av "pen"... Vakker derimot går direkte på utseende.. I mitt hode da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå