Gå til innhold

Bar/pup i Bergen for date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på date til helgen. Vi har snakket om å ta et par glass øl/vin. Vi bor i Bergen, så jeg ønsker forslag til hvor vi kan treffes. Gjerne et sted der musikken ikke er for høy, det må ikke være for formelt og helst mulig å kunne sitte litt for seg selv :)

Det kan godt være muligheter for å kjøpe noe å bite i også. 

Vi er i begynnelsen av 20årene. 

Anonymkode: 39561...7de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, Naboen uten tvil!

Puben i kjelleren er veldig koselig og har god mat. Flere småbord og levende lys, første date med mannen var her <3

Anonymkode: b4a93...4ea

Skrevet

Vil anbefale Henrik eller Konrads kåk.

Anonymkode: ef939...afc

Skrevet
20 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Dickens eller Kontoret 

De er i starten av 20-årene, ikke 40-årene... Naboen er et bra sted for date i den alderen. Koselig i kjelleren der. 

Anonymkode: d6f50...092

Gjest AnonGangerTo
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er i starten av 20-årene, ikke 40-årene... Naboen er et bra sted for date i den alderen. Koselig i kjelleren der. 

Anonymkode: d6f50...092

Så både Dickens og Kontoret er kun for folk over 40 år? Den var ny! Og kjelleren i Naboen er det eneste stedet i Bergen som er koselig? Jaja, da har jeg lært noe nytt i dag. 

TS, det er smak og behag. Så lenge dere holder dere unna Sjøboden, Børskjelleren, Contra Bar, Ricks og Zachen, kommer dere til å få en bra date. 

Skrevet (endret)

Bocca,Victoria,Biskopen,Contra Bar eller Elefanten.

*Så du ser etter steder som serverer mat også,det tror jeg ikke de jeg nevnte gjør,men det er koselige steder.

Endret av Sandie
Skrevet

Hvorfor skal du bare date puppen? Er det ikke bedre å date jenta som puppen sitter på?

Anonymkode: 1712f...163

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...