AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Altså, det er godt mulig jeg er en smule desperat, men må høre med dere, hva alternativene her er! Jeg er aldri sen, aldri! Jeg har hatt perioder i livet hvor jeg har vært endel stresset, og det har jeg merket gjennom mensen, men med meg har det motsatt effekt, jeg får mensen mye tidligere en antatt i stress, altså en periode i livet hvor jeg hadde en uke opphold med mensen, så startet det igjen- det varte over et par mnd! Poenget mitt; jeg skulle hatt mensen for en uke siden, jeg har tatt test men negativ! Det rare her er at mensen smertene har stadig kommet, hadde det ikke vært for mens smertene så hadde jeg heller ikke undret meg så mye! Jeg har også unormalt mye utflod (sorry de fine detaljene), noe som heller er veeldig unormalt, utenom når jeg har eggløsning! Hva kan dette være? Godt mulig mensen bare er forsinket, men hvorfor mens smerter, og mye utflod? Føler jeg får mens hele tiden med den utflod mengden min😅 Vet at dere ikke har noe spesifikt svar, men lov å prøve deg😊 Anonymkode: 12c3e...00d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Når tok du test sist? Anonymkode: 472bf...c50 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Det var på mandag Anonymkode: 12c3e...00d
lunamuna Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Ville ventet noen dager, og tatt ny test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå