Gå til innhold

Er det noen a dere som har prøvd grønnsakpasta?

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are
Skrevet

Jeg ble så glad da jeg så denne reklamen på tv. Regner med ene inneholder mindre kcal og karbohydrater enn vanlig pasta. Noen som har prøv den? Likte du den i såfall og hvor får en kjøpt den?

Med hilsen fra:

Jon Are

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger med på denne :)

Skrevet

Jeg har kjøpt på div coop butikker og synes de er gode! 

Skrevet

Vet ikke hvor mange varianter det finnes, men på nærmeste Coop Mega har de en med gulrot og en med brokkoli og erter. Har prøvd begge, og de er gode. Liker den med brokkoli og erter veldig godt :) anbefales!

Skrevet

Men er det så mye grønnsaker i? Har bare sett reklamen en gang, men vil prøve den med brokkoli

Skrevet

Synes de ser spennende ut, og hører mange sier de er gode.

Kunne helst tenkt meg å lage selv, noen som har prøvd det? 

Gjest baremeg89
Skrevet

De smaker godt, men ble veldig overrasket over at den jeg hadde inneholder mer karb pr 100g enn fullkornspasta..

Skrevet

Jeg har prøvd den med blomkål, den var god, men leste et sted at det ikke er mye sunnere/mindre kcal - men husker ikke hvor og har ikke sjekket selv...

Anonymkode: 00c1a...c26

Skrevet
10 minutter siden, Dwight skrev:

Men er det så mye grønnsaker i? Har bare sett reklamen en gang, men vil prøve den med brokkoli

Klart det ikke er. Det er det aldri i slike produkter.

Anonymkode: 80f0e...40c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke prøvd den, men næringsmessig er det tommel opp fra meg - mer fett, protein og fiber, og mindre karbohydrat, sammenlignet med samme antall kalorier av vanlig spaghetti/pasta/makaroni.

Skrevet

Jeg så dem på Rema 1000 idag. Veldig interessert. Det kan ikke være så dårlig synes jeg liksom. Jeg liker pasta og jeg liker grønnsaker..

Skrevet

Prøvde å linke  men fikk ikke til. Men de som tester skriver at det er som vanlig pasta bare med litt mer fiber og mindre salt. Søk det opp på google grønnsakspasta test.

Anonymkode: 0b225...443

Skrevet

Jeg har smakt den hvite og den grønne, og smakte ikke forskjell på grønnsakspasta og vanlig ferskpasta... kanskje litt fastere konsistens? 

Gjest Jon Are
Skrevet

Det var jo skuffende. Like mye kcal som ivanlig pasta. Da faller noe av hensiktet bort mener jeg. Tror ikke jeg kommer til å prøve disse engang.

Med hilsen fra:

Jon Are

Skrevet

Jeg kjøpte den med blomkål fordi den fikk terningkast seks på en test stod det på pakken :fnise: 

Den var god, smakte litt som vanlig pasta altså ikke mye, og litt blomkål. Veldig fin i konsistensen og bare ett minutt koketid. Veldig ok.

Skrevet

Her går de ned på høykant hos alle mann. 

Skrevet
20 timer siden, Jon Are skrev:

Det var jo skuffende. Like mye kcal som ivanlig pasta. Da faller noe av hensiktet bort mener jeg. Tror ikke jeg kommer til å prøve disse engang.

Med hilsen fra:

Jon Are

Sunn mat kan også inneholde mye kalorier og omvendt. Det er ikke bare antall kalorier som avgjør om en matvare er sunn eller ikke, men det totale næringsinnholdet.☺

• Liker 2
Skrevet

Vi har prøvd den med brokkoli og erter. Ungene var kjempespente, og så på det som en mulighet til å slippe unna grønnsaker ved siden av :-P De smakte altså med en super innstilling. 

Pastaen ble spyttet ut igjen. Jeg smakte jeg også, og den går ned med nok saus, men god kan den umulig kalles. I alle fall ikke om den spises uten noe som dekker smaken. 

Anonymkode: b18c1...8bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...