Gå til innhold

Lurer på en ting..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når en mann kommer i deg, bør det vel renne ut?? Idag når jeg hadde sex påsto han at han kom, mye også. Men merket ikke noe til det etterpå. Andre ganger har det rent ut. Derfor blir jeg usikker på om han virkelig kom, eller om det er noe han sier. Han har hatt en tøff periode med sykdom men er nå bedre, men kroppen bærer vel enda preg av det. Han vil ha sex, synes det er deilig, tenner fort, så skjønner ikke om han skulle være uærlig, men idag kjenner jeg altså ingenting til at han kom.

Anonymkode: e4d10...1a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt vil det renne ut. Men mengden varierer veldig. Det er også mulig å få orgasme uten sædavgang. 

Hvis det nå er sånn at han lyver, så er det dels for å ikke såre deg og dels at han syns det er flaut. 

Han kan være redd for at du skal tenke at du ikke er bra nok siden han ikke kom. 

Det går også på selvfølelsen, en mann skal liksom alltid være klar for sex, og alltid komme. Det er damer som strever med å få orgasme, ikke menn. 

Dette stemmer jo ikke, men det er likevel deilig å ha sex. Ikke minst nærheten og intimiteten er deilig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...