AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Har problemer med at maccen lager linker på ord i tilfeldige tekster, kan være hvor som helst, men har merket det spesielt på blogger. Har også lagt merke til at spesielt ordet kvinne" får en link på seg (legger ved et bilde av hvordan det ser ut). Dette skjer både i forefox og chrome.. hvordan kan jeg få dette vekk? veldig irriterende.. har prøvd å nullstille firefox, og har også prøvd å avinstallere begge nettleserene og instalert på ny, men det er det fortsat.. Anonymkode: 4319a...785
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Sliter også med at noen sider går ekstremt tregt, helt normale sider som f.eks. cubus sine sider.. Anonymkode: 4319a...785
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Høyst sannsynlig er det et nettlesertillegg som ble automatisk installert når du installerte et program e.l. Gå på innstillinger i nettleserne og avinstaller dem. Anonymkode: b4890...969
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høyst sannsynlig er det et nettlesertillegg som ble automatisk installert når du installerte et program e.l. Gå på innstillinger i nettleserne og avinstaller dem. Anonymkode: b4890...969 Har sett gjennom allt av plugins og programvarer og slått av alle, alikevell kommer det.. kom til og med en i kommentaren din Anonymkode: 4319a...785
-Jiinxs- Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Hvis du holder over linken du skrev i HI, så står det "Click to continue -> By Deal Top" Jeg tror du har en eller annen adware på pcen din.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 1 minutt siden, -Jiinxs- skrev: Hvis du holder over linken du skrev i HI, så står det "Click to continue -> By Deal Top" Jeg tror du har en eller annen adware på pcen din. Ja, det står det. Men hvordan fjerner jeg det? Anonymkode: 4319a...785
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #7 Skrevet 19. januar 2016 Enig med jiinxs ser ut som det er adware. Får det av og til på pc`n, den installerer seg på pc`n og i nettleseren. Jeg fjerner den med å slette den fra både pc`s programfiler og i nettleseren. Adware er jæveli irriterende Anonymkode: 682c3...b8e
-Jiinxs- Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det står det. Men hvordan fjerner jeg det? Anonymkode: 4319a...785 Jeg vet ikke hvordan det er på mac, men på en pc så hadde jeg gått inn på listen over programmer som er installert og avinstallert "Deal top" om jeg fant den på listen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå