chocolatephobia Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Hei! Har valgt Jentesnekker shape fit heart som har girl fit + skape fit som bukseform på russedress.no. Denne med andre ord:http://shop.russedress.no/webshop/produkt/16112/. Jeg tok først i small, men så leste jeg at de går ganske ut allerede de første dagene, så byttet dermed til xs istedenfor. Jeg bruker XS i Dr.Denim bukser og str 34 i andre bukser, så tror dere at jeg passer xs? Er så usikker og er dumt å få den for så å finne ut at den er for liten + at de kanskje ikke har min størrelse igjen hvis jeg må bytte den..
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Den passer helt sikkert perfekt! Kos deg med russetid🎉😊 Anonymkode: 261a9...bd9
chocolatephobia Skrevet 19. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Den passer helt sikkert perfekt! Kos deg med russetid🎉😊 Anonymkode: 261a9...bd9 åå, satser på det da:) Tusen takk!
Fredsmegleren Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Jeg har også hørt at buksene har til vane å miste formen etter en stund, men russedress anbefalte oss jenter å bestille en størrelse større eller small dersom man vippet mellom S og XS. Selv er jeg også XS i Dr.Denim, men ligger mellom XS og S i andre bukser. Valgte størrelse S som russebukse, får heller bytte den til XS (det er mulig etter du har fått klærne) dersom den er for stor, eller krympe den litt i vasken. Er det ikke litt sendt å bestille nå da?
chocolatephobia Skrevet 19. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2016 Et øyeblikk siden, Fredsmegleren skrev: Jeg har også hørt at buksene har til vane å miste formen etter en stund, men russedress anbefalte oss jenter å bestille en størrelse større eller small dersom man vippet mellom S og XS. Selv er jeg også XS i Dr.Denim, men ligger mellom XS og S i andre bukser. Valgte størrelse S som russebukse, får heller bytte den til XS (det er mulig etter du har fått klærne) dersom den er for stor, eller krympe den litt i vasken. Er det ikke litt sendt å bestille nå da? Jeg har allerede bestilt og betalt for lenge siden, men man kan fortsatt endre på størrelsene og i handlekurven helt til ordren blir sendt! Fikk tilogmed byttet modell idag uten at det var noe problem:)
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 2 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Jeg har også hørt at buksene har til vane å miste formen etter en stund, men russedress anbefalte oss jenter å bestille en størrelse større eller small dersom man vippet mellom S og XS. Selv er jeg også XS i Dr.Denim, men ligger mellom XS og S i andre bukser. Valgte størrelse S som russebukse, får heller bytte den til XS (det er mulig etter du har fått klærne) dersom den er for stor, eller krympe den litt i vasken. Er det ikke litt sendt å bestille nå da? Det er jo januar? Russetiden starter ikke før om flere måneder. Anonymkode: 4ea06...f45 1
Fredsmegleren Skrevet 19. januar 2016 #7 Skrevet 19. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo januar? Russetiden starter ikke før om flere måneder. Anonymkode: 4ea06...f45 Mente at man måtte sende bestilling innen 1. november slik at russedress og russservice skulle gjøre klar bestillingene i god tid. Mulig jeg tar feil og at fristen kun gjaldt for russekortene
Alex Turner Skrevet 19. januar 2016 #8 Skrevet 19. januar 2016 Tror jeg ville ha valgt xs hvis jeg var deg, buksene til både russedress og russeservice mister formen og sitter løsere på ganske fort. Særlig de buksene med stretch, som jeg ser du har valgt, blir løsere etter den er brukt sånn 2 ganger.
fresia Skrevet 25. januar 2016 #9 Skrevet 25. januar 2016 jeg bruker str XS til vanlig og hadde også russebukse i XS. det stemmer at den utvider seg, så den vil nok passe deg helt fint ;-)
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #10 Skrevet 27. januar 2016 Jeg tror xs vil passe deg best siden du bruker xs/34 i andre bukser. Dette er jo en skinny fit og da ser det sjelden bra ut om den er for stor. Have fun i russetida Anonymkode: 70b21...d2d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #11 Skrevet 27. januar 2016 Du bør velge xs! Var russ ifjord, hadde en veldig lik bukse som deg, og valgte selv S som satt greit(litt stor både i bena og rundt livet, måtte bruke skolissebelte) i starten og ble endel større utover i russetiden. jeg bruker S/36 til vanlig i bukser(xs i dr.denim), så om du bruker 34/xs bør du absolutt ta xs! Anonymkode: 90394...672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå